Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
 

Cinsel devrim mahkemelik olunca!.

Cinsel devrim mahkemelik olunca!.
 

Tempo dergisinden, Erdal İpekeşen'in haberi; Gaz kaçıran çakmak kadının vaginasına temas ederse MS hastalığına sebep olur mu?

Aynı haber Hürriyet'in 18 ocak 2007 tarihli sayısında da yer almış..

Efendim olay dava konusu olmuş ve de muhtemelen seyri de şöyle olacaktır...

Hakim gözlüğünün üstünden bakarak sanığa seslenir..

" Hadi anlat bakalım neden yaptın?"

"Ben bir şey yapmadım efendim!"

"Oğlum o şeyi sen sokmadın mı oraya?"

"Neyi hakim bey?"  Hakimin rengi sararır, alt dudağını ısırarak, biraz da alçak bir ses tonuyla;

" Delirtme beni, kadının vaginasına, çakmağı sokan sen değil misin?"

"Zinhar ! hakimim, ben geldiğimde "o" ordaydı zaten"

"Ne ordaydı, çakmak mı?"

"Evet hakimim"

"Hep orda mı durur?"  Hakim sorduğu sorunun anlamsızlığını farketmiş olacak ki, sorusunu değiştirir..

"Kadın şikayetçi evladım, onu oraya sen sokmuşun!"

O sırada kadının avukatı söz ister; "sayın hakim bey, çakmağı sokmakla kalmayıp, gaz kaçıranını sokmuş! Müvekkilim bu durumdan rahatsız ve rencide olmuştur, efendim bu gaz kaçağı yüzünden müvekkilim MS hastası oldu"

Hakim avukata dik dik bakarak; "Gaz kaçıranı da ne demek yav! Adam nerden bilsin gaz kaçırdığını. Dupont'u, cartier'i bu yoklukta kim bulmuş ki !"

Avukat, hakime şaşkın şaşkın bakarak "Ama efendim mesele "marka" meselesi değil " dediyse de hakim oralı bile olmadan,yeniden sanığa döndü;

"Sen , niye normal yolları denemiyon ha!" diye çıkıştı..

Sanık, kurtuluşun sosyal bir yaraya parmak basmaktan geçeceğini düşünmüş olacak ki, hakimin gözlerinin içine bakarak;

"Sayın hakimim, bu ülkenin bir yurttaşıyım; Malum geçim sıkıntısı, hepimizin belini büküyor "protein" alamıyoruz, onun için de "şey" yapamıyoruz, anlarsınız ya!"

Sanığın bu söylemi hakime " sosyalist" bir bakış açısının mesajı gibi gelmişti... Sanığa sert sert bakarak ;

"Bana bak olayı saptırma, açlığı maçlığı bırak, sen niye normal yolları denemiyon, onu söyle.." dedikten sonra, söz almak için elini indirip kaldıran avukata dönerek;

" Duydunuz işte, adam yetersiz beslenme falan diyor"

"Hayır efendim! Bu adam, müvekkilimi resmen kandırmış"

" Nasıl kandırmış yav koskoca kadını?

" Avukat, dava seyrinin, aleyhte gelişmeye başladığını hissedip, can havliyle hakime;" Efendim! Bu adam müvekkilimin "şeyine", cinsel yaşantımıza yeni bir boyut kazandıralım diyerek "çakmağı" sokmuş!."

Hakim sanığa dönerek tekrar sorar;

"Amacın bumuydu evladım?" Hakim bu soruyu öylesine babacan bir tavırla sormuştu ki, onun bu bağışlıyıcı tavrından cesaret alan sanık;

"Evet efendim, çakmağı sokmadan kendisine danıştım, markasını biçimini her şeyini gösterdim kendisine"

Hakim; " Yani, aldım kabul ettim dedi mi?"

Sanık; " Demez mi hakimim !."

Son sözleden sonra; Hakim, davanın reddine karar verdi. Davacı da bu kararın iptali cihetine gitmedi."

Memlekette "çakmak" satışları patladı... 

 
Toplam blog
: 54
: 393
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Lise yıllarımdan beri minik denemeler yazıyorum. İnternetle tanışmamız biraz ..