Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '14

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Cinsel güç erkeğe lazım, iktidarsızlık erkeğe verilmiş; kadının sanki neyi tükeniyorsa...

Cinsel güç erkeğe lazım, iktidarsızlık erkeğe verilmiş; kadının sanki neyi tükeniyorsa...
 

Melek gibi adam sırf yazdığım yazılar yüzünden günahkâr oldum çıktım! Her şey bana ters geliyor kardeşim!  E serde Deli Dumrulluk da var... Ulan erkek adamsın. Her şey senden bekleniyor. Ama kırk yaşında pilin bitiyor. Yanında cillop gibi kadın. Yatak odasının kapısını açmış seni bekliyor. Utansan mı, yerin dibine mi girsen, ölsen mi?

Kime çatacağız? Elbette yaratana. Niye böyle yaratılıyoruz ki. Hareket bana lazım. Kadın ne yapıyor ki. Affedersin inek gibi yatıyor. Onda kusur yok, beni hadım etmişsin. Her 10  erkekten biri 50 yaşından sonra karısının yatağına giremiyor. Ulan bizdeki naneler sadece iki velet yapmak için miydi?

Tanrım olmuyor yani! Hem erkek yaratıyorsun hem de erkekliğinden utandırıyorsun! Keşke karışık yaratsaydın bahanemiz olurdu bari hahahahaha! Çaresiz bir kul işte böyle  sapıtır; sittirsin "isyan etme sabret" diyen sakallı!

E kadınlar da manyak; ben ilaç istemem diyor "ilaçla olacaksa boynuz takarım"  E bunların insanlığı bu kadar! Yaratandan da yüz buldular mı yaratıldığına pişman ederler seni! Ya ablam bırak erkekliği şimdi. Hani yetkisi var ya, kafasına göre yaratıyor işte! 50 yaşında hadım erkek mi olurmuş

Karı da cahil "tam isterim, tam isterim"  Araba filam değil ki kiraya verelim hahahahaha!" İlaç istemem, 80 yaşına kadar isterim" Hanımlar, her 10 kişiden birimiz 50'de bitiyor. Ama adamlar bir ilaç yapmış 80'de delikanlı yapıyor. Genç Cemşit bile yalvarıyor "bana da ver, bana da ver"  Bu bir hastalık ki siz de bilirsiniz hastalığa erkeklik sökmez. Yatak odanızın kapısı kiltli. Eşinizle sizin aranızda. Kimsenin bilmesi gerekmez. Üstelik seks hayatınız öyle değişiyor ki zevkten tavana çıkarsınız, sağlamlar da kullanmalı. Kocanız söyleyemez, siz anlayacaksınız. Ve kocanızı bu yola sokacaksınız. Türkiye'de 70 yaşına kadar seks yapabilen çift yok; ilk siz olacaksınız. İlaca fazla güvenmeyin, yine de marifet sizde. Erkeklik mi, pazılarına dokunun yeter!

 
 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..