Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Cinsellik eğitimi verilmeliiiii! (Verdiler de almadık mı?)

Cinsellik eğitimi verilmeliiiii! (Verdiler de almadık mı?)
 

Cinsellik üzerine yazmama prensibim şey oluyor bazen. Tamam! İşin ucunda “tahrik” de var ama bizim klavye söz dinlemiyor ki! Hoş; bugüne kadar “cinsellik” üzerine yazı yazmış değilim ama “bilgilenme” açısından yazılan yazılara yorumlar yazmışlığım var.


Geçenlerde de değerli blog üyesi Falanca Bey yazmıştı… Cinsellik üzerine bir yazı!


Yazının finali  “ Eğitim şart efendim” diye bitince kendimi tutamadım tabii.


Ben Falanca Beye “Nasıl yani?” diye sorunca yanıtı (yorum yoluyla)değerli üye Filanca Beyden geldi:


“Eğitimle öğrenilen cinsellik bilinçli yaşanır, diğeri cinsi değil hayvanidir!”

(Yalanım varsa melekler yüreğimden öpsün.)


Falanca Bey de buna benzer bir yanıt verince gazeteci söylemiyle “şoke oldum ”valla!


Neden derseniz; ben bu işin “eğitimini” almamıştım arkadaşlar! (Siz aldınız mı?) Vakti zamanında elimizden tutan; “Evladım bak şunu şöyle, bunu da böyle yaparsın” diyen olmadı! Göz kararı ve el yordamıyla nereye kadar. öyle ya?


Her iki arkadaşa da “Yahu bu işin eğitimi nereden alınıyor” diye sormama rağmen doyurucu bir yanıt alamadım. Belli ki onlar bu işin eğitimini almıştı ve ben de “alaylı” kalmıştım!


“Allah aşkına söyleyin; nereden aldınız bu işin eğitimini?” diye ısrar ettim ama nafile!


“Eğitimsiz cinsellik hayvanidiiiiiir!” dediler, başka da bir şey demediler! Neden bilmem ser verip sır vermediler!


Açıkça söyleyeyim; bu geri kalmış Almanya’da her türlü eğitim veriliyor ama “cinsellik” eğitimi veren tek bir kurum yok! Sorup soruşturduklarım da alaycı bir şekilde “Özel kurslara gitmeniz gerekir Herr Culduz” diye beni başlarından savdılar.


Güzide sitemizin o çok zengin arşivini karıştırdım tabii. Cinsel eğitim vadeden yazı başlıklarını takip ederek bilgilenmeye çalıştım ama nafile! Tamam!  Hakkını yemeyelim şimdi; değerli arkadaşımız Cem Beraat Çamsarı’nın konuyla ilgili bazı bilimsel makaleleri var ama bana pek eğitici gelmedi nedense. Pratiğe geniş yer ayırmış; “şöyle ateşliyim, böyle uçururum” diyor lakin uygulamanın nasıl olacağı konusunu teğet geçmiş.


Bana kalırsa cinsel eğitim verilmeli. Bu iş için okullarımız biçilmiş kaftan bence!


Haa! Bu eğitimi verecek öğretmenleri eğitmeye de gerek yok!


Bu iş için bilgisayarlı bir sınıf hazırlanabilir pek âlâ!


Eminim ki okuldan kaytarıp soluğu internet kafelerde alan veletlerin sayısında ciddi azalmalar görülebilir!


Gerçekten de “eğitim şart”!


Güzel pazarlar efendim.


Ahmet Balcı’ya not: Yazımdan kopya çekip karşıt yazı yazma Balcı! Yazı başına iki buçuk TL aldığını herkese söylerim haa! Piyasayı da düşürdün; senin bu dampingin yüzünden zam da alamıyorum.

 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..