Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çıplak Bedende Sushi-Nyotaimori-

Çıplak Bedende Sushi-Nyotaimori-
 

Çıplak insan masası !!!


Nyotaimori: Suşinin çıplak kadın bedeninde servisi anlamına gelen bir sözcükmüş bu!

Göbekte suşi, parası çok, kalp değerleri eksik olanların yeni ilgi alanı!

Yargılamaktan birbirimizi sevmeyi unuttuk, yargılamak istemiyorum ama bu konudaki hissettiklerimi ve düşüncelerimi yazmadan edemeyeceğim.

Düşünününüz ki, ekmek parası için savaş veriyoruz, kimseye muhtaç olmadan yaşamımızı sürdürmeye, bizden daha çaresiz durumda olanlarla da paylaşmayı hedef edinerek, paylaşımcı bir yaşamı destekliyoruz..

Bir restaurant var, burada çırılçıplak bir kadının üzerinde yiyecekler servis ediliyor, insanlar bu bedenden yemek yiyorlar, bu kişi de bu emeğinin karşılığı para kazanıyor!!!

Ekonomik yönden bağımsızlığını kazanmış, meslek edinmiş bir insan böyle bir iş yapmayı tercih eder mi? Hiç zannetmiyorum; o zaman 3500 dolar karşılığı , parası çok fazla olan kişilerin artık ne yapacaklarını bilememiş bir tatminsizlik içinde böyle bir servise gereksinim duymaları!

"Koyun can derdinde, kasap et derdinde " atasözü bence bu duruma çok uygun.

Çok merak ediyorum, acaba hiç kimse o çıplak bedenin bir insan evladı olduğunu, o koşullarda saatlerce hareketsiz, yalnızca bir masaymış gibi durmasının bedelinin ne olduğunu düşünmez mi?

Morigroup Başkanı, 4 Kasım'da özel davetlilere bu özel (!) fırsatı sunmuş, davetlilerin sanıyorum çoğunluğu "Adem"lerden oluşan guruplardır... " Allah ıslah etsin, " demek geldi içimden; nasıl içinize siner böyle bir durum? O beden çalışmak, belki de hasta çocuğuna bakabilmek için boyun eğmek durumunda kalmış bir anne, belki de bir öğrenci, öğrenimini bitirmek için paraya ihtiyacı olan...

Ben kendi kendime sordum böyle bir hizmette bulunabilir miyim? Sevgili arkadaşlarım, hayat inişli, çıkışlıdır, herşey herkes içindir, kimbilir zorunlu olunca insan neler yapmaz? Belli ekonomik güvenceye sahip, mesle sahibi biri böyle bir durumu şiddetle reddedebilir, koşullar insanları böyle bir şeye bile zorluyorsa, o kişiyi o duruma düşüren değerler sistemini sorgulamak kaçınılmaz olur.

3500 dolar karşılığı bir öğrenciye burs verilebilir, bir ailenin erzak ve yakıt masrafları giderilir, aşırı ağrısı olup, ilaç parası olmayan bir hastaya şifa olur, Örnekler çoğaltılabilir.Çıplak insan vücudundan yemek yemek, bir insana nasıl bir doyum sağlayabilir?

Bu nasıl bir tatminsizlik, açgözlülük, erdemsizliktir anlayamadım. Belki çok ağır sözcükler kullandım ama Nyotaimori ile ilgili düşüncelerim bunlar!!!

Üzüldüm, çok üzüldüm ...

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..