Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Çıplak gözlük tokatı

Çıplak gözlük tokatı
 

Google`dan aldim


Bugun gazetede keyifli bir haber vardi. Dolandirildiklari halde, mahkemeye basvurmayan 586 kisiden soz ediyordu gazetenin haberi, aslinda 587 kisi dolandirilmis, sadece bir kisi mahkemeye basvurmus. Konu ciplak gosteren gozluge sahip olmak. Dolandiricilari kutluyorum. Sapiklarin uzerinden biraz yolunu bulmuslar. Allahin sapiklari insanlari ciplak gormek amaci ile o gozluklere sahip olmak istiyorlar, dolandirildiklarinda ise sapikliklari ortaya cikmasin diye mahkemeye basvuramiyorlar.

Sizi (bay, bayan), esinizi, kizinizi biri ciplak gozluklerle izliyor olsa bundan keyif mi duyarsiniz yoksa o kisiye hak ettigi cezayi mi  verirsiniz.

Gazeteler madur edilmis insanlari resim ve isimlerini yayinlayip o insanlari madur edeceklerine, bu tur sapiklarin resim ve isimlerini yayinlayarak topluma hizmet  etsinler. En azindan insanlar cevresindeki sapiklardan haberdar olmus olurlar.

Havadan nem kapanlar  haberden yola cikarak tedbir alirlar mi dersiniz. Hic sanmiyorum. Keske birer tanede biz sahip olsak diye dusunurler.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...