Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Çıplak tene giyilmiyor ayrılık

Çıplak tene giyilmiyor ayrılık
 

hevesim soğruldu,şevkim zeril zebil


şehir mi zalim, biz miyiz şehri zalim kılan

şafaklar mı renksiz, biz miyiz renkleri solduran

sokaklar mı yorgun biz miyiz sokakları yorgun kılan


hevesim soğruldu

şevkim zeril zebil

daha hala bu hayatın acemisiyim

hala bu düzenin çömeziyim


kan revan içinde hep kabuk tutan yerlerim

delik deşik, aldığım her nefesten ciğerlerim

vazgeçtim bu savaşın tarafı olmaktan

formalite icabı hayatlardan…


bu keşmekeşin içinde

‘içine hayat çekmek değil kolay’

bu toz dumanın içinde

kendini bulmak değil kolay


daha hala bu hayatın acemisiyim

hala bu düzenin çömeziyim

hevesim soğruldu

şevkim zeril zebil


yıldırılmış bir halde savruldum sokaklara

sokaklar mı yorgun biz mi sokakları yorduk

bin pişman bi düşman..

hep devrik cümleler kurdum

farkı yok hiç cendereden , yaşarken tabuta kondum


benden başka duyanım yok

benden başka bilenim yok

kendim bile bana tahammül edemezken

bağırsam kime ne faydası var


çıplak tene giyilmiyor ayrılık

dünle birleşince daha da artıyor ağırlık

şafaklar mı renksiz, biz mi renkleri soldurduk

yoksa hep mi ebedi huzurdan kovulduk!?

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..