Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '09

 
Kategori
Dünya
Okunma Sayısı
11574
 

Çıplak ve yardım-sever köylü kızları...

Çıplak ve yardım-sever köylü kızları...
 

İngiltere’de 'Genç Çiftçiler Kulübü' üyesi 11 kız, Kanser Araştırmaları Merkezi yararına satışa sunulacak takvim için çıplak pozlar vermiş.

Ehee vay be! Ne hayır-severlermiş…

Çiftçi kızların inek sağarken, ata binerken ve samanlıkta çekilmiş fotoğraflarıyla süslü takvimin satışından 25 bin sterlin (55 bin TL) gelir bekleniyormuş.

Şimdi siz bir şey anladınız mı?

25 bin sterlin yani 55 bin TL için 11 genç kız soyunmuş ve Kanser Vakfına yardım etmiş…

Puhhhh, yani yalan ama tam bir kuyruklu yalan…

Nedir abi işin aslı?

Kızlar soyunmak istemiş…

Soyunsun abi evinde…

Yahu her gün evinde soyunuyor zaten… Mesele soyunduğunu sana, bana, ona haber vermek…

Niye böyle yapıyorlar?

Yahu 11 tane genç kız soyunmuş, içlerinden 1 veya 2’si göze çarparsa ne ala… İşte penthouse, playboy gibi dergilere yüksek ücret karşılığı poz verecek…

İyi de abi bu vakıf işi ne ayak?

Ya o da işin sükseli tarafı… Hem iyilik-sever, hem de hayır-sever kızlar olacaklar ya… Etiket alacaklar etiket…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/16 Ağustos 2009/Burdur-Türkiye

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 690
Toplam yorum
: 3569
Toplam mesaj
: 343
Ort. okunma sayısı
: 2344
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster