Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '19

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Cips- Islak Mendil Devri

Mükemmel bir haberle karşınızdayım! Nasıl mükemmel? Bazı tüketicileri  “ Aman başka ayrıntı kalmadı mı dikkatini çekecek kadar? “ diyecek kadar ilgilendirmeyen, bazılarını ise “ Ah be yıllardır söyleye söyleye dilimizde tüy bitti, sonunda biri de sesimizi duymuş bizi dinlemiş.” Diyecek kadar mutlu edecek ve ilgilendirecek kadar mükemmel. Yeterli oldu mu? Tabi ki olmadı, başlıyorum bu küçük ayrıntılı habere, koşun.

Cips üretiminden bahsettiğim yazıyı hatırlıyor musunuz? “ Cips Üretimi Gerçekleri “ başlıklı bir yazı yazmıştım, aklınıza takılan soruları cevaplayıp cips üretiminden basit bir şekilde bahsetmiştim. Hala o yazıya ulaşıp okuyabilirsiniz dilediğinizde. Cips sektörü malum oldukça gelişti, farklı pişirme yöntemleri olsun, değişik çeşitler olsun bunlar önemli konular. Her zaman söylediğim gibi sen tüketmesen bile çocuğun ya da torunun tüketiyor bunu kabul etmek lazım. ( Ki senin tüketmediğini farz edersek, bilemiyorum…)  Bu sektörü araştırdığımda ve yenilikleri incelediğimde az önce bahsettiğim gibi farklı pişirme yöntemleri ( fırında, az yağlı vb.) ya da ilginç çeşitlerle karşılaşıyordum hep. Bu sefer bir baktım, ISLAK MENDİL. Cips paketinin üzerinde ona sarılmış bir şekilde ıslak mendil düşünmüş üretici. Biliyor musunuz bu tüketicilerin yıllardır hayal ettiği ve söylediği bir şey? O kadar çok duydum ki bunu insanlardan, “  Bir ıslak mendil olsa da cips tüketiminden sonra silsek, parmaklar öylece kalıyor. “ diye diye…  Sonunda bir üretici bunu gerçekleştirmiş, görürseniz şaşırmayın.

İstediği kadar basit gelsin sizlere, hiç de basit bir uygulama değil. “ Ne var canım ıslak mendilde, koyarsın yanına olur biter.”  değil mesele. Bunu her yaş grubu düşünebilir evet ama kim uyguladı ona bakılmalı. Minik ayrıntılar ve hassas düşünceler her zaman fark yaratır bir kez daha görmüş anlamış olduk, bakalım daha sektörde nasıl gelişmeler bekleyecek bizi böyle?

Heyecanla ve her zaman takipteyiz .

Sağlıkla Kalın!

Not : “ En çok da sizin gözünüz aydın başak burçları. “

Gıda Mühendisi

Nermin Özge BİLGE

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..