Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

Çırak-kalfa-usta…

Çırak-kalfa-usta…
 

Vayyyy be!

Bir ülke yönetimi için bu kelimelerin kullanılması…


Ne diyeyim abi!

Bir ülke çırak-kalfaya emanet edildi bunca sene ha!

Valla ben demiyem bacım, başbakan kendi süyledi.

-Kim için söyledüüüü?

-Başbakan iktidar için kendisinin başbakanı olduğu hükümet için süylediii.

-Abooooo!

-Aboooo! Valla


Şimdi o çırak, kalfa usta oldu ya çıraklık ve kalfalık döneminde dibe vurmuş ülke ustalık döneminde yukarı çıkacak!


Flaşşşş… Flaşşşş… Flaşşşş.


Siyasi çıraklığınızdan, kalfalığınızdan bıktım ben abi.

(Bunuuu aslında tüm partilere söylemek lazımjk. İktidardaki parti ustalık öğreneceğim diye ülkeyi…)


Çıraklık, kalfalık öğreneceksiniz diye milleti ve ülkeyi dibe vurmanızdan da.


Parti genel merkezlerinin seçtiği çırak, kalfa siyasetçilere oy vermekten de bıktım.

Parti genel merkezlerinin ithal vekil gönderip kentin siyaset yükünü sırtında taşıyan vekil adaylarını görmezden gelmesini.


Abiii ben vatandaşım…

Seçmenim…

Bildiğinizi okumayın bana.

***


Dip not:


Kadın adaylara yer verin ey genel merkezler…

Amaaa çırak, kalfa kadın adaylara değil.

Usta kadın adaylara.

Siyasette ustalık belgesi olan kadın ve erkek adaylara şans verin.

Yoksa seçmen gereğini yapar.

Yapmaz demeğin.

Seçmenin tokadı Osmanlı tokadı gibidir gereğinde. 

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..