Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bulut AbLa'nın Kaleminden :)

http://blog.milliyet.com.tr/handanca

22 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Çirkin mi gördün beni?

Çirkin mi gördün beni?
 

Çirkin mi gördün beni?


 

Çirkin mi gördün ellerimi
Neden sıkıca tutmuyorsun?
Başkaları benim kadar sever mi seni
Hala hayaller mi kuruyorsun?
İçimi eritip delice ağlamak bile yetmedi oysa
Seni her gördüğümde yeniden birleştirdi doğa
Aynı ses, aynı soluk için yaşıyormuşum
Kim derdi ki Sensiz belki varmışım
Belki yokmuşum…
 
Ne oldu çirkin mi gördün gözlerimi
Neden benim gibi bakmıyorsun?
O kız, her an özler gibi bakabilir mi?
Her baktığında canına katabilir mi seni?
Hala gönül gözüyle görmüyorsun!
Dağıttın bedenimi,
Kör kütük sana geliyordum oysa
Sen bir heveslik sevdim sanıyorsun
Ben bin bir gece avunuyorum
Anlamıyorsun’
 
Ne oldu çirkin mi gördün sözlerimi,
Hala masallar mı istiyorsun, anlatayım
Yalan istersen söylerim, avunursun
Ama suçluymuşum gibi bakma
"Çünkü ben çirkin bakışlarına inat,
Çok Güzel sevmişim seni…"
 
Handan KÜÇÜK
 
Toplam blog
: 30
: 494
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Bankacılık mezunu olmama rağmen müzik ve edebiyattan asla kopamayan, monoton bir dünyanın kapılarını..