Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '14

 
Kategori
Siyaset
 

Çirkin ördek yavrusu

Çirkin ördek yavrusu
 

Andersen’in o ünlü masalını bilirsiniz. Ördek yavruları arasına karışan ve yumurtadan çıktığı andan itibaren farklı görünümü nedeniyle dışlanan minik kuğunun öyküsüdür bu.

Ekmeleddin İhsanoğlu’nu dinlerken birden aklıma bu masal geldi. Ekmel Bey’in aday gösterildiği anı anımsıyorum. CHP seçmenlerinin hemen hemen tamamı büyük bir şaşkınlık içindeydi. Çünkü o güne kadar yapılan kamuoyu yoklamalarında farklı isimler öne çıkıyordu.

Sayın İhsanoğlu, tıpkı bir çirkin ördek yavrusu gibi karşımıza dikiliverdi. MHP cenahından hiçbir tepki duymadım. CHP’ye gönül verenler kendilerini aldatılmış bir sevgili gibi hissediyorlardı.

Büyük bir hayal kırıklığı ve umutsuzluk bulutu kaplamıştı her yanı.

Haksız da değillerdi. Ringin bir köşesinde işgal ettiği makamın tüm olanaklarını propaganda aracı olarak kullanan Başbakan, diğer köşede ise kimsenin tanımadığı Sayın Ekmeleddin İhsanoğlu.

Adaylar belli olduğu günden bu yana yorumları izliyorum, köşe yazılarını okuyorum. Sayın İhsanoğlu hakkındaki görüşler gün geçtikçe değişiyor. Ekmel Bey, kariyeri, dış dünyadaki saygınlığı, sakin tavrı, uzlaşmacı tutumu, sorulan sorulara verdiği doyurucu cevaplar nedeniyle kafalardaki soru işaretlerini silmeye başladı.

Çevremdeki kişilerin sohbetlerinde de bu havayı seziyorum.

Ne diyelim, vatana millete hayırlı olsun.

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..