Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Çirkin Sevgili

Geçen hafta Kuzey Güney dizisini izlerken Kuzey ile Cemre sahnelerinde çok güzel bir kelime yakaladım.

Çirkin...

Çirkin dedi Kuzey, Cemre’ye olan sevgisini, içtenliğini anlatırken.

Sen benim kıymetlimsin dedi aslında, sen benim değerlimsin ve hiç kimsenin yanında senin yanında hissettiğim kadar rahat hissetmiyorum kendimi.

Aslında, öyle güzelsin ki  ve sana öyle aşığım ki. Seni hayatımdaki herkesden çok daha önemsiyor, çok daha fazla güzel buluyor ve seni deli gibi seviyorum dedi.

Çirkin dedi, çünkü insan ancak kendini yanında rahat hissettiği ve onu en iyi anlayabilecek, sevgisinden ve sevildiğinden en emin olduğu insana çirkin diyebilir.

Yoksa söyleyebilir mi her sevgili sevgilisine çirkin diye?

Öyle derin aşklar vardır ki, ona söylediğin çirkin kelimesinden sayfalarca güzel iltifat çıkarabilecek, bir ömür boyu duyduğu iltifatları hiçe sayabilecek aşklar.

Derindir, içtendir aşkları. Konuşmak, anlatmak önemli değildir. Çıkarlar yoktur onların aşklarında, benim olursa şöyle, olmazsa böyle diye yapılmaz planlar.

Sadece karşındakinin mutluluğu vardır. İki tarafta karşısındakine zarar vermeden birbirlerinin mutluluğu için yaşarlar aşklarını, sadece severler ve sadece kendi sevgi ve aşklarından sorumludurlar. İlgilenmezler karşılıklarla, alacak vereceklerle. Sorgulamaz, yargılamaz değiştirmeye çalışmadan, her haliyle sever sadece severler. Yanlışlar, davranışlar hiç bir şey değiştirmez aralarındaki derin bağı.

Severler sadece uzun, upuzun.

Çogumuz gibi çifleşerek değil, tekleşerek severler.

Bu yıl sevgililer gününde benim de aşka dair bir yazım olsun istedim. Kuzey “Çirkin” dedi, ben bu hafta ki yazımı tamamladım.

Her sevgilinin birbirine çirkin diyebilmesi dileği ile. :)

Olanın, olmayanın, bulanın, bulamayanın, isteyenin, istemeyenin herbirinizin sevgililer günü kutlu olsun.

Arzu Akar.

 

 
Toplam blog
: 9
: 531
Kayıt tarihi
: 13.12.11
 
 

Miami'de yaşıyorum.  Yazmayı ve okumayı çok seviyorum. Türkiye`de uzun yillar muhasebe ve f..