Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '11

 
Kategori
İnternet
 

Çirkin teknoloji facebook ve twitter...

Çirkin teknoloji facebook ve twitter...
 

Facebook’u açtım, çirkin mi çirkin bir sahne… 

Kars’taki Ucube heykelin nasıl yıkıldığını gösteriyor… 

Önce başını kesiyorlar, sonra kollarını, sonra gövdesini, en sonunda da bacaklarını ortadan ikiye ayırıyorlar… 

Twitter’i tıklıyorum… 

Keşke tıklamasaydım… 

Cumhurbaşkanının danışmanı olduğu söylenen bir muhteremin kaleminden dökülen inciler etrafa saçılmış… 

Ne hakaretler, ne küfürler, ne yağ çekmeler… 

Sizin anlayacağınız, hepsi çoookkkk çirkin teknoloji ürünü! 

İnternet sayfalarında geziniyorum, birilerinin belden aşağı görüntüleri… 

Hemen o sayfayı kapatıp, bir başka sayfayı tıklıyorum, ne göreyim, bir önceki sayfada gördüğüm çirkinlikleri, birileri siyasi malzeme olarak kullanıyor! 

Bir başka sayfayı tıklayıp geçiyorum… 

Başbakan Yardımcısı ve Devlet bakanı Hayati Yazıcı’nın ÖSYM Başkanı Ali Demir’e gönderdiği e-mail ve torpil isteği… 

Altında bir yorum ve yanında bir makale; yazarı Nazlı Ilıcak! CHP hep yalan söylüyor, iftira atıyor. Bu e-mail’i Hayati yazıcı çekmemiştir! 

Anlıyorum ki; bunu mutlaka CHP’li birisi çekmiştir… 

Bir başka sayfaya geçiyorum, o sayfa tamamen Sayın Başbakan’a ayrılmış, Facebook ve Twitter’in ‘ucubeliğinden, çirkinliğinden’ söz ediyor, ayrıca Zonguldak Karaelmas Üniversitesini ne zorluklarla kurduklarını anlatıyor! 

Aynı sayfanın öbür yanda da, AKP Genel Merkezinde başarı ödülü verilen, çirkinlik abidesi, çirkin teknoloji ürünü internet siteleri… 

İçimden bu internet denilen melanet ne menet şeymiş kardeşim, senin adına birileri kumpas(!) düzenliyor, ancak sen bundan haberdar olmuyorsun! 

Bu internet denilen melanette adres tespit etmek bu kadar zor mu diye düşünüyorum… Bir türlü işin içinden çıkamıyorum. 

Ben en iyisi bunu internette araştırayım diyerek bir başka sayfaya geçiyorum… 

Orada daha beter bir durum var. LGS mağduru Liseli gençlerin “Açlık Grevi”ne gittikleri resim galerisi ile birlikte yer alıyor. 

Aynı sayfanın hemen yanı başında, Başbakan’ın karşılarına daha kalabalık bir grup ile yemek yeme seansları düzenleyeceklerini(!) ima eden sözleri yer alıyor. 

Güya böyle yaparak ‘Genç Liseliklerin’ açlık grevini kıracak! 

Ya bu internette güzel bir sayfa yok mu diye düşünürken, sayfalar arasında tam kaybolup gitmişken, yeni bir sayfa dikkatimi çekiyor. YOK, pardon YÖK Başkanı Yusuf Ziya Özcan, Liselilerin yiyip içip ÖSYM Başkanı Ali Demir’e dua etmelerini ve sıraya girip elini öpmelerini sağlık veriyor! 

Neden mi? 

Ali Demir’in başarılarından dolayı! 

Bu sayfayı gördükten sonra, sinirlenip bilgisayarımı kapatıyorum. 

Aklıma şu soru takılıyor; YÖK’ün başında bulunan bir kişi, 1.700.000 gencin geleceği ile dalga geçen ÖSYM Başkanı Ali Demir’i çok başarılı bulup, öğrenciler tarafından elinin öpülmesini istiyor. 

Bu ülkede ‘At izi ile it izi’ birbirine karışmış durumda! 

Benim anlayışıma göre başarının kriteri belli! 

Demek ki bu kriter değişmiş benim haberi olmamış(!) 

Çoookkk geriyim çoookkkkk…….. 

Bu internet ve onun çirkinlik abidesi yan kuruluşları derhal kapanmalı!..



 

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..