Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Citibank'da geçen komik bir konuşma !!!

Citibank'da geçen komik bir konuşma !!!
 

Ah şu bankalar !!!


Bireysel kredi alma uzmanı kim diye sorarsanız yanıt "bendeniz" olur !

Uzman derken? Bütçe kontrolünü bir türlü beceremeyen, dostlarımı zor duruma sokacağıma bankadan kredi alıp arslanlar gibi ödemeye kararlı biri, zorunlu olarak aldığım kredilerin bereketsizliğini şöyle açıklayabilirim, aldığım para hemen tükeniyor, sonrası öde, öde, öde babam öde; uzmanlığım bu konuda (!)

Neyse; gelelim Citibank Istanbul çalışanlarının beni sürekli aramasına!

Borcu ödemek namuslu olmaktır. Buna inanırım, elimden geldiğince zaman zaman gecikmeler olsa da mutlaka borcumu öderim.

Ne yazık ki benim verdiğim borçlar hem paramı, hem de arkadaşlarımı (!) kaybettirdi bana.

Citibank bireysel kredi ödememi eğer bir gün ertelemek zorunda kalmışsam, telefonlar susmuyor, sürekli arıyorlar, arıyorlar, arıyorlar. Bana ulaşamazlarsa dersteysem telefonum kapalı oluyor, bana ulaşamıyorlar doğal olarak ve benimle iletişimi olan heryeri arıyorlar.. Sadece bir gün, - the USA - Amerika Birleşik Devletleri Citibank aynı sistemle çalışıyor, tam kapasite kapitalizm. Para, para, para ...

Sonunda o bülbül sesli, akıcı konuşmasıyla şakıyan Citibank çalışanı - "güvenlik nedeniyle, konuşma kayıt edilmektedir, bilginize, dedikten sonra ben karşı tarafa fırsat vermeden, parayı bugün yatıracağım, dün gidemedim, ödeyeceğim dedim; bayan" bu durumda 101 Tl ödeyeceksiniz bu ay, önceki ay fazla ödeme yapmışım meğer !!!

Her ay 164 TL ödüyordum, şimdi arttırıldı, neler oluyor tam anlamış değilim... Kadına "lutfen beni hergün arayın, zırt pırt arayın, sesinizi duymak beni çok mutlu ediyor dedim. Değerli Citibank çalışanı resmiyeti, mesafeyi hiç daraltmadan, konuşmaya son verdi..

Gittim Citibank'a çok efendi hafif keltoş bir çalışan, sempatik bir gülüş vardı yüzünde, ödemeyi yaptım ve sordum zırt pırt arıyor arkadaşlar çok mutlu oluyorum dedim, adam sessizliğini korudu, gülümsemeye devam etti; sonra ödemeyi yaptıktan sonra bu artışlardan sonra, bir sonraki ay ne kadar ödeyeceğimi sordum.

"Sizi zırt pırt arıyorlarmış, arayıp, söylerler merak etmeyin" demez mi? Gülme sırası bana geldi, çok zekice bir tepkiydi...

Teşekkür ederek, iyi çalışmalar diledim, bankadan ayrıldım!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..