Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Cıvata

Cıvata
 

Bir önceki yazıma yorum yazan arkadaşlar, yorumları cevaplamadığım için bozulmamış “bu çocuk havalara girdi” diye düşünmemişlerdir umarım...

İşin aslı; gelen yorumlara verecek cevap bulamamam...

Yazının özü kaybolsun istememem...

***

Sevgili Akdenizlinin son kitabını okuyorum bir süredir...

Sağ olsun bastıramadığı heyecanını kitapları ile beraber kargo yapmış göndermiş...

Kaçınız bu kitabı aldı okudu?

Ya da içinizde okuyan var mı?

Sorarak bir yerlere varmaya çalışmıyorum. Verilen cevaplar üzerine ağdalı yorumlar da yapmayacağım, öylesine soruyorum yahu...

Neden “tasası sana mı düştü?” diye düşünüyorsunuz?

Merak benimkisi!

***

Solohan nerde sahi?

Çılgın Günler Türkiye” dedi ve yok oldu adam...

Yoksa Türkiye “ Çılgın Günler Solohan” diye mi cevap verdi?

***

Hep kötü e-mailler gelmiyor bana, arada güzel, içten cümleler kuranlarda oluyor...(!)

İsmi lazım değil bir vatandaş şöyle yazmış; “ Ben şiir yazamam, üstüme gelme çocuk” başlıklı yazıyı okudum... Nerden alıntı yaptığınızı yazarsanız ........ da kullanmak istiyoruz...

Adam üzeri kapalı şöyle diyor; “ sen öküzsün! Böyle cümleler kurmana, bunları hissetmene imkân yok... Ver yazarın adını, bizi uğraştırma”

Yaktım sigarayı, bir de kahve karıştırdım, arkadaşa ne cevap vereyim diye düşündüm...

Gücüme gitti yahu!

Kırıldım be yahu!!

Kendimce bir şeyler karaladım... Göndermeye elim varmadı!

***

Sağdan soldan çarptıkları yazıları kendi kaleme almış gibi sayfalarına koyan da,Dünyadan bîhaber , bu yazılara yorum yazan arkadaşlar da var...

Olur, normal, olacak da...

Olması lazım zaten!

Bunun nedenleri, niçinleri farklı benim bulaşmak istemediğim bir tartışma konusu, herkesin bir açıklaması vardır elbet...

“ Mış” gibi yapanlarla, aynı terazide tartılmaktan hoşlanmıyorum nasıl olacak?

Kurunun yanındaki yaş, ne zaman yanmaktan kurtulacak?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..