Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Çizdim yine

Çizdim yine
 

Dünya çizdim kendime ama yuvarlak değil bu kere,

Herkesler var içinde..

kim dedinse herkeslere,

Sende dahilsin bu kadere...

Uzattınmı başını göreceksin insanları

Kol kola dizilmişler ellerle dans hallerinde,

Sarılmış hepsi birbirlerine rengarenk düşlerine,

Bir muhabbet sorma gitsin,

Ne ırk ne renk sormaksızın hepsi bütünlüğünde...

Evet çizdim ben yine...

Eğildim görmek için ne yapmaktalar diye,

Yüzler gördüm hepsinde aynı tebessümlerde...

Açtım dünyayı iyice sığmıyorlar belkide

Uzattım boyunu dünyanın

Herkesler yanyana durabilsinler diye....


Lütfiye Yapar

 
Toplam blog
: 30
: 666
Kayıt tarihi
: 20.01.08
 
 

1966 İstanbul doğumluyum. Arçelik A- Bayanlar Milli voleybolcusuyum. A.Ö.F.İnsan kaynakları Halkla i..