Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Çizgi

Çizgi
 

Varlığın hayat veriyor bana
Çorak topraklara sızan su gibi
Bu gelgitlerle dolu yalan dünyada
Sen inadına yalın
İnadına doğru bir çizgi
Bazen bir huzurun anahtarı
Bazen de umudun gözleri
Kimsin nesin düş müsün bilmem
Hiç görmedim ki seni
Bilirim ne zaman içim acısa
Yüreğime dokunur ellerin

Bir ten de giydirmedim sana ben
Toprağım kadar güçlü
Güneşim kadar sıcak
Denizlerim kadar sakin
Dağlarım kadar güvenli durmalısın
İnsan diyemem, bilmiyorum
Bir gaye peşinde oradan oraya
Uçup giden bir martı
Kim bilir güvercin olmalısın…

Ses ver…
Duymalıyım !
Bir canın olmalı
Nerelerde atar bilmem
Fakat ölürse sahilime vurmalı...

Ayşe Ceyhan

 
Toplam blog
: 17
: 370
Kayıt tarihi
: 16.08.08
 
 

Evli ve iki kızı olan şair şiirlerinde zaman zaman kendi gerçeğini yazmakla birlikte çoğu zaman empa..