Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

ÇİZGİLER

Herkesle yürürsün, önemli olan gerçek olan aşkla  mutlu yürümektir. Zamanın içinden geçerken  kıymetini bilmek önemlidir..
 
Kalbi temiz olanın hikayesi mutlu biter bazen kötü şeylar yaşamış olabilirsin hatta iyi olduğun için kendine kızmış olabilirsin kötü ola bilmek içinde kendini zorlamış ola bilirsin ama başaramazsın kendine yakıştıramazsın bilirsin birinin kötülüğünü istersen gün gelir aynı şey seninde başına gelir seni diğer insanlardan ayıran özelliği bilirsin kafanı yastığa koyduğunda vicdanın rahattır sabah uyandığında gülümsemek ve şükür etmektir..
 
Ben fakirim yoksulum
 
senden yorgunum
 
dünyadayım
 
dünya beni tanımaz
 
Peri tozları beni tanır
 
kimse tanımaz
 
gözlerimde saklarım yorgunluğumu
 
çünkü herşeye şahiddir onlar
 
Gülüşlerim,
 
Benzermi gelen günler geçenlere
 
ne sandın ki beni muhteşemim
 
Bak ellerimdeki ve yüzlerimdeki cizgilere
 
Sen sanırsın bu çizgiler yaşlılıktan.
 
Her bir çizginin bir acı yarası
 
Her bir çizgide bir kahır bir keder var
 
Ah sen bilmedin
 
cizgilerim ne ihanetleri anlatır.
 
Hepsinde ayrı bir hikayesi
 
dertleşen yarası var
 
Peri tozları
 
Ben fakirim, yorgunum
 
 
bırgul  ekim
 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..