Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

CKM'de kitap fuarı ve görüntüleri...

CKM'de kitap fuarı ve görüntüleri...
 

--------------Süleyman ve Şafak'la...------------------


 

 

 

           

 

 

Okumak; haz duymaya, zihnimizi beslemeye, yeteneklerimizi artırmaya yarar.”

                                  Bacon

 

 

               

                 Kadıköy CKM’de 13–14–15 Aralık 2013 günlerinde kitap fuarı açıldı. Birkaç yıl önce ben de eğitimci, şair, yazar sıfatıyla katıldım. Ne ki bir daha katılmayı düşünmedim.

                 Fuarın son günü, ortamı solumak ve tanıdık yüzlere ‘merhaba!” demek amaçlı orada oldum. Kaldığım kısa sürede tanıdık yüzleri, dost ve arkadaşları gördüm. Onlarla kısa konuşmalarımız oldu. Stantlarda görüntülerini aldım. (Bu yazının altında slâyt olarak görülebilir.)

                Samsun’dan katılan şair yazar eğitimci Süleyman Altunbaş, Antalya’dan Şafaknur Yalçın ve İstanbul’dan; Mualla Orhon, D. Ali Gültekin, Mustafa-Ali Dikli kardeşler, M. Tanju Akerman, Nusret Karaca, Elçibey, Tanseli Polikar, Gürşen Kafkas, Osman Ünal, Nevra Bucak, Nurullah Can, Sadık Usta, Cihan Demirci, Yalçın Çakır, Hanri Benazus, Can Bomono, Erdal Sarızeybek, Doğan Cüceloğlu, Tayfun Talipoğlu, Eren Erdem,  Hasan Hüseyin Yalvaç, Taner Karataş, Mürsel Adıgüzel ve Erdal Yalçın…

                 Aristo: “Okuyup yazanla dokumayıp yazmayan arasındaki fark, ölülerle diriler arasındaki fark gibidir.”  Demiyor mu? Kimi ortamlar anlatılmaz, yaşanır. Buyurunuz aşağıdaki fotoğrafları izlemeye…

 

                                                                                                  *

                                                                            muhsindurucan@hotmail.com

 

 

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..