Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Çoban Yıldızı

Çoban Yıldızı
 

Yıldız


Görmedim ay yüzünü daha
İlham perisi oldun bana
Kara kalem çiz demiştim
Resmimi sana
Değiştirdim şimdi fikrimi
Olmuşken olsun yağlıboya
Bir buket gül ısmarladım
Gönlümün çoban yıldızına
Sabah kalkınca, bakarım aynaya
Gülümser selam veririm ona
Merak ettim yanağında
Gamzeside varmı ola
Bir buket gül ısmarladım
Gönlümün çoban yıldızına
Güller açmış sarı kırmızı kara
İçinde beyazı da var ara ara
Arasında mor menevşe manolya
Hangisini koparsam da versem ona
Bir buket gül ısmarladım
Gönlümün çoban yıldızına.

Necati Kavlak

 
Toplam blog
: 380
: 438
Kayıt tarihi
: 27.08.07
 
 

Karanlığın düşmanı Işık! Gecenin zifiri karanlığı, şafak sökerken yerini, ufukta yükselen Güneş Işı..