Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '08

 
Kategori
Haber
 

Çobanla Edepsizin hikayesi

Çobanla Edepsizin hikayesi
 

Selamünaleyküm kardeş sen ne iş yaparsın?

Ağabey ben dağda çoban otlatırım.

Başka bir iş bilmez misin?

Yok, ağabey bilmem.

Peki, evladım sen gazete, dergi okumaz mısın? Haber dinlemez misin?

Valla bizim köyde televizyon vericileri iyi çalışmıyor, zaten koyun otlatmaktan da fırsatımız olmuyor, koyunlarla beraber dağda ot gibi yaşıyoruz!

Hım anlaşıldı, o zaman senin kullandığın oy yarım sayılacak!

Ama ağabey bende TC vatandaşı değimliyim?

Bak evladım şimdi beni iyi dinle.

Sen dağda boş, boş gezerken Aysun Kayacı bacın NTV program sunuyor, senin oyunla, onun oyu eşit olamaz!

Sen kültürsüz, eğitimsiz, cahil birisin. Ama Aysun Kayacı bacın öylemi, bak kendini geliştirmiş, yetiştirmiş, eğitimli, bakımlı bir insan.

Yok, yok olmaz kesin kararım, senin oyun yarım sayılacak!

Aysun Kayacı dağda ki çobanla benim oyum eşit olamaz demiş!

Ancak Aysun Kayacı az önce yukarıda verdiğim örneğe eş değer bir yorum mu yaptı?

Yoksa gerçekten dağda ki eli kanlı ve ya destekçilerinden oluşan çoban takımından mı bahsetmek istedi?

Bu ikisini biri birinden ayırmak gerektiği kanaatindeyim.

Merhaba bacım sen ne iş yaparsın?

Hım ben mi?

Evet, sen ne iş yaparsın?

Ben sarı civcivim. Güzelim, bakımlıyım, biraz da alımlıyım, podyumlara çıkar, mankenlik yaparım, mini etek giyerim, uzun etek giyerim, dar kıyafet giyerim, mayo giyerim, bikini giyerim, bütün vücudumu büyük bir cesaretle ortaya sererim.

Başka bir işe yaramaz mısın kızım sen?

TV programlarında gündem yaratacak eleştiriler yapar.

Önüme gelene çoban derim.

Anladım ama ben senin podyumlara çıkmana, oranı buranı açmana, bikini giymene, mayo giymene, erkeklerin önünde vücudunu sergilemene edepsizlik olarak bakıyorum!

Şayet Dengir Fırat Aysun kayacının düşünce biçimini eleştirmek için bu cümleyi konuştuysa hiç hoş değil.

Ancak AKP İzmir milletvekili açık ve seçik şunu söyledi, biz o edepsizlerin nasıl para kazandığını çok iyi biliyoruz!

Siz kınamayın, biz kınıyoruz dedi.

Çobanla edepsizin hikâyesi de burada bitti.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..