Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Çocuğu yok etmek

Çocuğu yok etmek
 

- Pozitif… Hamilesiniz !

- Emin misiniz ?

- Evet... Hamilesiniz.

Bir kova kaynar su başımdan aşağı dökülüyor. Ayaklarım titriyor. Oraya yığılıp kalacağım. Tanrım neden, neden beni seçtin? O kadar çok çocuk isteyen var ki! Belki değilimdir. Belki gecikmişti. Belki ben günümü doğru hesaplıyamamışımdır. İnşallah Allahım inşallah değilimdir. Biz kadınlar bu dünyaya çile çekmeye mi geldik? Nedir bizim suçumuz? Şöyle doya doya sevişmeye hasret kaldık. Ya içime boşalırsa, ya prezervatif takmazsa, ya kılf çıkarsa, ya takmadan önce içeri sperm kaçarsa... Bunları düşünürken nasıl zevk alınır. Kahretsin!

Şimdi ben ne yapacağım? Anneme, babama ne söylerim? Cemil duyunca ne der? Ya evlenmeyi kabul etmezse? Allahım bana yardım et.

Sakin olmalıyım sakin, sakin...

İşte korktuğum başıma geldi. Artık hamile olduğum kesin.

Bunu kabul etmeli ve çaresine bakmalıyım. Kesinlikle doğuramam. Hemen aldırmalıyım.

Midem bulanmadan, kusmadan, kokular burnuma gelmeden hemen aldırmalıyım. Gene bacaklarımı açıp, gene uyuyup, gene bitkin, halsiz hemşirenin vurduğu tokatla uyanmalıyım.

Korkuyorum! Üstelik bir sürü para hem en sıkışık zamanımda.

Allah kahretsin... sevişmekten nefret ediyorum.

Bir hayata bir hayat daha beklerken

Doğmamış çocuğa, bir idam...

Yargısız...

Sorgusuz...

Anında infaz...

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..