Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Çocuğum.

Çocuğum.
 

Hadi kalk gidelim çocuk. Kimsenin ölmediği yerlere gidelim. Düşünsene kurşun yok, silah yok. Yok sana kıyacak kimse yok. Düşün çocuk bir memleket düşün kimse ölmesin adaletsiz. Sen ağlama çocuk.

Bir memleket düşün ki hiç bir çocuk ağlamıyor. Öyle bir yer var mıdır çocuk? 

Hadi kalk gidelim. 

Senin gözyaşın başkasının kahkahası olmasın. Senin canın başkasının kirli ellerinde son bulmasın.

Hadi çocuk bir memleket düşle; adalet olsun, hak olsun içinde. İçinde insan olsun.

Çocuk, çocuğum. 

Ben seni hiç görmedim ama aklım sende. Şimdi ne yer ne içersin; annen baban sağ mı? Acımasız amcalar sana silah doğrulttu mu? Canından başka bir şeyin kaldı mı be çocuğum? Aklım hep sende.Ben şimdi böyle rahat oturuyorum ya; olmuyor çocuk olmuyor. Yüreğim hep bir telaşta; sana ne oldu çocuk, ne olacak?

Ah çocuğum, ah canım. Ah canı yananım.

Senin yüreğine ne yaptılar? İçinde açan çiçekleri nasıl soldurdular? Nasıl kıydılar sana çocuk?

Senin o güzel bakan gözlerine nasıl ölümü işlediler.

Ah yüreği yananım, benim güzel çocuğum,

Ben seni hiç tanımayacağım, biliyorum,biliyorsun.

Ama aklım hep sende. 

Aklım hep başka memleketlerde. Düşle çocuğum düşle. Sen onlara benzeme, sen kimseye benzeme. Kimsenin yüreğindeki gülleri soldurma.

Ah çocuk, ah çocukluğunu yaşayamayanım; 

Benim bütün duam seninle.

 
Toplam blog
: 9
: 459
Kayıt tarihi
: 11.05.14
 
 

Yüreği, hayatı yangın yeri bir öğretmen adayıyım. Her şerde bir hayır arayan bir paranoyak belki ..