Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Aile
 

Çocuğum

İlerlemiş yaşına karşın hala baba olamamak ne kadar kötü düygu değil mi?
Evli olup baba olamamak değil, halis - muhlis beker olup, baba olamamak.!
Bu sabah elektronik ile ilgili bir problemim için yakın bir pasaja gittim, birkaç dakika elektronik dükkan açılmasını bekledim.

İyi ki de beklemişim çünkü akşam' a kadar vücudumun ihtiyacı olan direncimi aldım tombul yanaklı çocuktan.

Annesinin elinden tutunmuş, henüz yürümeyi yeni öğrenmeye çalışan, 1 - 1, 5 yaşlarında, tombul ama gerçekten tombul yanaklı çok sevimli çocuk pasaj kapısına girer girmez babasına seslenerek pasaj'a geldiğini duyurdu ve"baba"diye seslendi
Babası pasaj' ın alt katında ıkamet ettiği belli çünkü annesi ile daha sonra merdivenlerden aşağıya doğru yürüdüler.

Birkaç dakika sonra sevimli çocuk babasıyla pasaj kapısına geldiler, henüz beklediğim dükkan açılmamiştı.

Çocuğun yanaklarını sevmek için konsantre olmaya çalıştım, babasının yüz ifadesine baktım, çocuğunu seversem kızabilir mi acaba?" diye fakat negatif bir insan olmadığını hissettim ve cocuğuna dokundum, sevdim yanaklarını.
Her çocuğu sevemiyorum.Tabiki tüm çocuklar çiçek gibidir ama her çocuğu sevemiyorum işte..

Bu çocuk çok farklıydı ya.. zeki ve hiperaktif..

Pasaj kapısına girer girmez aşağıdaki babasını hissederek "babaa"diye seslenmesi tombul yanaklarını daha çok sevmeme neden oldu.

"Baba bak ben geldim pasaj' a haberin olsun"der gibi bir ifade vardı çocukta. Kendini hissettiren bir çocuk, henüz konuşmayı yeni söktüğü belli ama benimle gözleriyle konuştu çok mutlu oldum.

Baba olmak, çocuğuna dokunmak, o'nu koklamak, istediğini ve istemediklerini gözlerinden anlamak tanımı olmayan bir duygu olsa gerek.Ayrıca çocuk tarafından senin koruyucu gücünün varolduğunun bilinmesi daha anlamlı bir duygu olsa gerek.

Bir gün baba olursam kimbilir neler yazacağım.
Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..