Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Çocuğun hemcinsine ilgi duyduğunu öğrenmek

Çocuğun hemcinsine ilgi duyduğunu öğrenmek
 

Olayın iyi yönü, çocuk duygusuz ve aseksüel değil.

Herkes gibi sevmesi ve sevilmesi mümkün. Sağlıklı ve normal bir insan olmasını engelleyecek bu tür bir engeli yok.

Olayın kötü yönü, ben çocuğumu böyle bir duruma hazırlamadım!

Ben bunu hiç olası görmediğim için çocuğumu hazırlamadım. Oysa bu konuyu da düşünmem gerekirdi.

İyi olan bir şey daha var; çocuğumun bu eğilimini öğrendim. Yani benden saklamadı. Konuşabildik

Kötü olan bir şey daha var; ben hazır değilim. Keşke düşünüp de hazır olsaydım.

Daha önce yazdığım "çocuk sahibi olmak, kendini aşmakla güzelleşir" başlıklı blogumda ele aldığım gibi bu konu, öncelikle benim sorumluluğumdur.

Onu bu hayata ben getirdim. O, hiç bir şey bilmeden kendini bu karmakarışık dünyada buldu. Şimdi bir suç işlemiyor.

Onun mutluluk kalıplarının çivilerini ben çakamam. Ben onun için kalıpların çivilerini sökerim. O, özgür iradesi ve yıllardır nakış gibi işlemesine yardımcı olduğum donanımı ile akacağı yönü kendi bulur.

Nazım, "mutluluğun resmini çizebilir misin Abidin?" dediğinde; Abidin Dino ne çizerse çizsin doyurucu olmayacaktı. Çünkü, herkes için mutluluk farklıydı.

Cemil İpekçi'nin bir TV söyleşisinden aklımda kalanlar:

Cemil gençken bu eğilimini farkeder ve zamanla çok mutlu olduğu o yaşama girer. Toplumun bunu kabul edip etmemesi umurunda değildir. Cemil, bunu gizli gizli yaşamaya dayanamamaktadır. Köklü aile yapıları nedeniyle babasının tepkisini tahmin etmesi de hiç zor değildir. Babasına durumu anlatmadan önce eşyalarını hazırlar. Söyleyeceğini söyleyecek ve hemen bavulunu alıp evi terk edecektir.

Babasına "çok önemli bir konuyu görüşmek istediğini" söyler. Cemil, ciddi bir adam olan babası ile çok ama çok zor olduğunu tahmin edebileceğimiz konuşmasını yapar ve evi terk etmek için ayağa kalkar. Cemil'in konuşması bitene dek sessizce bekleyen baba " bu muydu söyleyeceğin önemli şey?" der ve eşine seslenir " yemek hazır mı? hadi hep beraber yemeğe oturalım." Cemil ile babasının bu davranışı için düşünmek gerekir.

Dilerim herkes kendi mutluluğunu bulsun ve yaşasın. Ve umarım ben bu durumu hiç yaşamam. Hazır olmam gerekebilir ama hazır değilim. Çocuğuma yararım olması için hemen bu konuda da hazırlanmaya başlasam iyi olur.

 
Toplam blog
: 62
: 548
Kayıt tarihi
: 08.09.10
 
 

Ceyhan 1966 doğumluyum. Üniversite mezunuyum. Şiir ve öykü seviyorum. Atatürk ve Uğur Mumcu yol g..