Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çocuğunuz nitelikli olsun istiyorsanız...

Çocuğunuz nitelikli olsun istiyorsanız...
 

www.aliozdemir.net


Evladınızın elinden iş gelmesini, pasif olmamasını istiyorsanız okulun kapalı olduğu zamanlarda bir işe sokun. Kendi evladımı lise 3'te 2 ay kahvehanede çaycı olarak çalıştırdım. Maaş istemedim. Parasını bile ben verdim. Çocukta mükemmel gelişmeler oldu. Şu anda kendisi üniversite 4. sınıfta okuyor. Bu yaz da bir otelin restoranına garson olarak işe yerleştirdim.  İşi severek yapıyor.  Bir çok zararlı alışkanlığını terk etti. Bilgisayardan uzaklaştı. Emeğin değerini anladı. Sosyal ilişkileri düzeldi.

2000'lerde doğan Z kuşağı ne yazık ki elektronik aygıtların esiri durumundadır. Okuyan, öğrenen, araştıran, üreten kuşaklar her geçen gün azalıyor.

Evladınıza sahip çıkınız.

Ali Özdemir

www.aliozdemir.net

Eğitimci-yazar 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..