Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '15

 
Kategori
Deneme
 

Çocuk düşlerim...

Çocuk düşlerim...
 

Anlaşılan hayata karşı olan seyrim hiç bitmeyecek, bakışım ise hiç değişmeyecek gibi. Beyaz atlar nerede ? Peki ya beyaz atlılar. Çocukluğumuzdaki masumiyet nereye saklanmış olmalı, serzenişlerimizin de kıyı'da köşe de kalmış mutlulukları olmalı ama. Büyüyerek azalıyor ve ömrü kısaltıyoruz işte, olan bu ! Hayat denilen şey bu mu ? Bana yaşamın harika yanlarını gösterecek mucizeler nerede kaldı sahi ? Hangi otobüs durağında bekliyorlar bu denli. Oysaki gözüme hiç gelemeyecek ve artık bana yetişemeyecek gibi duruyor . Umutsuzluğa umut ekilebilecek tohumlar nerede satılır ?  Peki hangi buluta binip yol almalı , yaşam denen o macera dolu ve trajık serüvene karışabilmek için.

Çocuk düşlerimi ve sevinlerimi verin bana, belki bitkisel hayattan çıkabilirim o zaman .

Serin önüme dünyanın iyilik dolu hallerini, belki kötülüğün azaldığına inanabilirim o zaman .

Gösterin parmakla da olsa sayabileceğiniz, yaşanmış gerçek aşkları , belki aşık olabilirim o zaman

                                                 ***********                  ************                ************     

Belki bu denli acı dolu, umutsuzluk dolu , neşeyi ve sevinci saklamış olan dünyayı, her haliyle sevebilirim o zaman .

Yazan-Edibe Toğaç

-Minimalist Şair'den Minimalist İz'ler.

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..