Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Çocuk eğitimi

Merhaba,

Ben daha iki üç yaşındayken sobalı bir apartmanda oturuyorduk.Bursada...Evdeki sobada odun olmasına rağmen babam hadi canım aşağıdaki odunluktan bize odun alır mısın diye söyler ve beni bir iki parça odun almaya gönderirdi.Aşağı inerken de koridorun otomatiğine basar ve aşağı inmemi bekler ve yarı karanlık odunluktan odun almamı ve iki kat yukarıya merdiveni çıkarken de gözü ile izlerdi.Bunları hayal meyal hatırlıyorum.
Bir kaç yıl sonra da ordan taşındık.O zaman taşındığımız evin olduğu yerlerde köylüler gelip boş arazide koyun otlatırdı ki şu an şehrin en mutena yerlerinden biri oldu...

Orada da bakkal yakında olmadığı için bir iki limon almaya beni aşağıdaki bakkala gönderirlerdi.Ben o yıllarda altı yaşlarında idim.En azından Etilerdeki Alkent sitesinden Akmerkez kadar bir mesafe...
Bunu neden yaptığını annem babama sorduğunda da hayat boyu biz onun yanında olamayabiliriz yalnız başına hareket etmeyi öğrensin dermiş anneme...
Gerçekten düşündüğü gibi oldumu yoksa babam hissetimi bilinmez, hayatta bir çok kez yalnız başıma zor kararlar verdim iyi oldu kötü oldu.Orası ayrı ama bunları sizinle paylaşmak istedim.Çocuklarınızı yetiştirirken onlara bazı sorumluluklar vermeye özen göstermemizde çok fayda var...
Çünkü babam ben üniversitesinin ortasına gelmeden aniden vefat etti...
Bu günlerde de vefatının seneyi devresine yaklaşıyoruz.
Bu nedenle hem onu anmak hem de yaşadığım küçük bir anektodu sizinle paylaşmak istedim....
Sağlıkla kalın
Selamlar
gökalpini

 
Toplam blog
: 41
: 1131
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

Makina mühendisiyim ve 1988 yılından beri İ.M.K.B.de bazen pofesyonel bazen amatör olarak igileniyor..