Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Çocuk hayalleri

Çocuk hayalleri
 

Bir çocuğun hayalleri

Bir sihirli değneğim olsa
Kocaman kocaman olsa
Her yere ulaşıp
Kötülük yapanları durdursa

Kocaman bir ağacım olsa
Çeşit çeşit meyva verse
Parasız olup meyva alamayanlara
Bu meyvalardan hep yese

Bir hastanem olsa
İçi de güler yüzlü doktorlar dolsa
Doktorlardan korkmadan
Hemen hastalar muayene olsa

Bir büyük evim olsa
Sokakta kalanlar orada yatsa
Bir de aşçım olsa da onlara
Çeşit çeşit yemekler yapsa

Keşke yağmurlar düzenli yağsa
Kuraklık diye bir şey olmasa
Keşke ormanlar da herkes dikkat etse de
Ağaçlarımız yanım kül olmasa

Bir büyük kütüphanem olsa
İçinde bol bol kitabım olsa
Hep okusam

Ben de bir an önce büyüsem
Futbolcu olup sahalara çıksam
Hakan Şükür gibi oynayıp
Kaleye golleri birer birer atsam

Ben İsmail 8 yaşındayım size hayallerimi yazdım..



 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..