Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '16

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Çocuk İstanbul

Çocuk İstanbul
 

Ekip çalışmasına arkadaş arayışı....

Arkadaşlar,

Kurucularından olduğum ve okul dışı eğitim alanında faaliyet gösteren İnformel Eğitim-çocukistanbul olarak ekibimize katılmak üzere:

Tam gün ve haftanın 6 günü çalışacak

Esas işlevi, okul gruplarına dönük yürütmekte olduğumuz başta bilim ve enerji temalı eğitim programları ve farklı konularda da gerçekleştirdiğimiz hafta sonu atölye programlarında “eğitmenlik” yapmak olacak, ancak “her işe ve şeye bulaşacak” (küçük bir ekibiz!)

Öğrenciliği döneminde “bir şeyler yapmış”, (STK’larda ve özellikle çocuklarla çalışmışlık bir artı değerdir)

İyi derecede yabancı dil (Başta İngilizce) hakimiyeti (bu da bir artı değer)

Hep söylendiği üzere, genç, dinamik, çalışkan, sorumlu, ekip çalışması ortamına yatkın... olmak bir yana hayata ve topluma karşı sorumluluk duyan ve özellikle çocuklara ve eğitim konusuna önem ve değer veren ekip arkadaşı arıyoruz. Hem de “hemen”. Ekibimize takviye yapma ihtiyacındayız.  

Bu iletişim havuzunda bu konuyla ilgilenecek bir çocuğu, yakını, tanıdığı olanlarınız olabileceğini düşünüyorum. İlgilenenler olması halinde, lütfen ÖNCE www.cocukistanbul.org sitemizi ayrıntılı bir şekilde incelesin. Ne olduğumuz ve neler yaptığımız konusunda yeterince bilgi verecektir. Bu inceleme sonucunda “Hah ben böyle bir ekiple birlikte olmak, böyle bir şey yapmak isterim!” diyenler doğrudan erdogan@cocukistanbul.org adresime özgeçmişini de ekleyerek yazsın lütfen.

 

Teşekkür ederim,

Erdoğan Kahyaoğlu

erdogan@cocukistanbul.org

www.cocukistanbul.org

 
Toplam blog
: 363
: 1765
Kayıt tarihi
: 04.08.08
 
 

Parasız yatılı Darüşşafaka Özel Lisesi'nde iki yılı hazırlık sınıfı olmak üzere yedi buçuk yıl ok..