Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '07

 
Kategori
Aile
 

Çocuk istismarı üzerine raiting sorunu

Çocuk istismarı üzerine raiting sorunu
 

Uzun yıllardır sosyal hizmetler alanında çalışıyorum ve bir süredir de burada yani Milliyet Blog'da çocuk istismarı üzerine yazılar yazıyorum.

Bugün baktım ki blogum 6 bine yakın kişi tarafından görüntülenmiş ancak bloga giren kişilerin % 90 oranındaki bir kesim herhangi bir yazıyı okumadan Blog'dan ayrılmış.

Yani sayın halkımız ne yazık ki burada yazılanları (en azından çocuık istismarının ne olduğu konusunda yazdıklarım) okumamış hatta (bilgisayar deyimiyle) tıklamamış bile. Ne bileyim belki de "bu konular beni tıklamaz" demiş olablir.

Blog 6 bine yakın kişi tarafından açılırken en fazla ilgi çeken konu altı yüz küsür raiting ile ENSEST konulu yazım olmuş. Ama oranlara baktığımda en fazla raiting alan yazı bile genel anlamda blogu ziyaret edenlerin sadece %12 si gibi bir oranda okunmuş ve diğer ziyaretçiler Blog'a girdikleri gibi çıkmışlar, her hangi bir yazıyı okumamışlar bile. Yani ne olduğunu merak bile etmemişler.

Sanki bu dünyada onlar yaşamıyorlar ve onların çocukları yok (hatta kendileri bile bir zamanlar istismara maruz kalmamışlar) Ve ben de burada oturmuş "Çocuk İstismarını Nasıl Önleriz" diye projeler hazırlayıp uyguluyor ve gece gündüz kafa patlatıp duruyorum.

Ne kadar aptalım değil mi?

 
Toplam blog
: 26
: 5569
Kayıt tarihi
: 05.04.07
 
 

1962 Balıkesir doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi ülkemizin çeşitli illerinde tamamladıktan son..