Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '06

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Çocuk olmak için kaç yaşında olmalıyım

Çocuk olmak için kaç yaşında olmalıyım
 

Bazen çocuk olmak istiyorum, kendi çocuklarımla oynamak için. Onların gözünden kendimi görmek istiyorum acaba iyi bir baba mıyım ya da iyi bir arkadaş mıyım?

Acaba diyorum iyi bir baba mı cocuklarımın hoşuna gider ya da iyi bir arkadaş mı çünkü ikisi de olmak çok zor. İyi bir arkadaş olduğumda baba olan tarafımın hoşuna gitmeyecek olan şeylerde yapmalıyız. İyi bir baba olacaksam da kesinlikle arkadaş olmaya çalışan tarafımın hiç hosuna gitmeyecek. Ama ben çocuk olmak istiyorum kendi çocuklarımla oynamak için ve o sevdiğim kumandalı arabayı bana almaları için. Çocuk gözüyle dünyayı görmek ne zevkli olurdu. İnsanları tertemiz ve güvenilir görmek ne harika olurdu değil mi? Ya da herkes cocuk olsaydı savaşlar olur muydu acaba sadece bir kulah dondurma bizi mutlu ederdi. Hayallerimizi susleyen en degerli şey petrol yada elmaslar olmazdı, hayallerimizi süsleyen ya kumandalı araba ya da bez bebek hem de kendi boyumuzda birde ağlarsa deymeyin keyfimize. Ben hala kumandalı arabam olsun istiyorum hayallerimde hep o var rengi kırmızı, saatte 20km sürat yapıyor birde pilide uzun gidiyormuş hemde en büyüğünden. Her gün oyuncakcının önünden gecerken bakıyorum satılmışmı diye hala duruyor. Sonra arabama binip evime gidiyorum. Alabilirim o oyuncak arabayı ama alırsam hayallerim kalmaz ki en çocuk kalan yerim bitmiş olur. Çocuklukdan kalan tek saf ve temiz olan noktam kaybolur.

Ben devam edeceğim kumandalı arabam olması için hayal kurmaya. Belki hepimiz çocuklaşırız tek kaygımız bez bir bebek ve kumandalı araba olur.

 
Toplam blog
: 29
: 1354
Kayıt tarihi
: 14.07.06
 
 

İdareci olarak çalışmaktayım. AÖF iktisat bölümü 2. sınıftan özel nedenlerden dolayı ayrılmak zorund..