Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Çocuk oyunları

Çocuk oyunları
 

Aldım verdim adımlarda başlandı
Köşe kapmacalarla ispatlandı
Bezirgan başı açtı kilitlerini kapıların
Kulaktan kulağa dolandı aşk
Sek sek için özenle çizildi hayat
İstopta mücadeleye fırlatıldı bahtın en karası
Saklambaç yalnızlığımın elması kurtlu
Yağ satarımda bırakılmış yaftası ayrılığın
Mor menekşe de yıkılmamışsın, ben düşmüşüm size
Erkeklerle tek kale maçı boşa yasak etmemiş anne
Çocuktum özensemde büyütemedim kendimi sende
Üstüm başım pas toz toprak içinde
Gece çökmekte zamana dışarıda bırakma böyle
Oyunlara kanmış ruhum sarmalanıp büyümeli naifliğinde!

 
Toplam blog
: 73
: 486
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

İktisat fakültesi mezunuyum, bankacıyım, çocukları severim...