Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '18

 
Kategori
Deneme
 

Çocuk Renginde Düşünceler

Çocuk Renginde Düşünceler
 

 
              Uzun cümlelerden kurduğum anlatımlar yok öyle; alabildiğine yalın ve sahici ve kendinden olmasını arzuladığım durumdan ibaret tüm ifadelerim…
 
              Çocuk gibi, çocuk zihniyle, çocuk gibi severim her şeyi… Çocukça gülümsemem yeter sorun gibi olanı sorun olmaktan çıkarmaya…
 
              Çocuk gibi düşünür, hayretle bakarım doğaya. Ben olarak kalırım; hücrelerime yerleşir tüm heyecanlarım çocuksu…
 
              Çocuk gibi üzülürüm; neden yapamadım diye. Olacak olanın ihtişamını yaşamak isterdim çocuk gözlerimden. Çocukça coşkulu heyecanlarım olsaydı keşke…
 
              Çocuk gibi isterim; sahici ve hesapsız olarak. Büyük tutkularıma şekil vermek gibi bir amacım olmadan. Çocuk olmanın ihtişamının farkına vararak yaşamak…
 
             Çocuk hayali ya bir kartal olsam; kanatlarım kocaman olsa ve ben uçsam hiç durmadan sonra dağların yamacından yüksek gövdeli ağaçların dallarına konsam, sallansam sadece. Kartalım ben coşkun nehirleri severim, asi dağları, özgür ağaçları hapsetmeyin beni gri betonlara. Çocuğum ben griyi sevmem ben. Doğa dediğin yeşil, mavi olmalı. Çocuk gözlerimden görseydiniz anlardınız beni…
 
           Çocuk gibi gözlerim parıltılı ve sahici, heyecanlı ve hayret dolu… Çocuk olup balıkların dünyasına dalsam; derinliklerde sadece yüzebilsem ve dalgalarla dans etsem,zıplasam…
 
            Çocuk olsam ve hayallerime kimseler dokunmasa. Hayal ve umut iki kardeşmiş ve bunlar yaralı kalpleri iyileştirmek isterlermiş. Hayal ve umut evrende gezici olarak dolaşıp durmuş fakat her şey öylesine karanlıklara boğulmuş ki, hayal ve umut mavi gözlü bir çocuğun kalbine yerleşmeye karar vermiş. Ancak bir çocuk karanlığı aydınlatır diye düşünmüşler.
 
         Çocuk hayallerine ve umuduna öylesine sıkı sarılmış ki kimseler ayıramamış onları. Güneş gülümser olmuş tüm çocuklara. Çocuk olmaktan korkmayın, çocuk renginde düşünceleriniz olsun. Çocuk gibi sevin ve çocuk gibi düşünün. Evrenin sonsuzluğu, bilgeliği çocuğun kalbinde yuva yapmış; minik öten bir kuş bu durumun habercisi duyuyor musunuz …
 
Çocuk kalın, sevgiyle…
 
Toplam blog
: 42
: 263
Kayıt tarihi
: 29.09.14
 
 

Eczacılık mesleğimin yanında Edebiyatın da olmasını istedim çünkü çok sevdim. Yazma eylemi; hayalle..