Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

16 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Çocuk ve farkındalık

Çocuk ve farkındalık
 

gözlerinin farkında mısınız?


Merhabalar,
Bu gün biraz sıkıntılı bir günüm, dünden kalma. Tüm eskileri kurcaladım bugün ne var ne yok herşeyi döktüm ortaya, neler buldum neler.

Bir şiir buldum az önce sizinle paylaştım, yayınladım şiirimi. Şimdi ise okuduğum çok güzel bir yazıyı paylaşacağım sizinle;

Kişilerin farkındalıkları ile ilgili bir yazıydı, sağımızdaki solumuzdaki insanların farkında mıyız acaba? Onlara bakıyoruz ama görebiliyor muyuz? Onların ne yaptıklarını biliyor muyuz? gibi birçok sorulardan sonra , bu konuyla ilgili küçücük bir öykü yazılmış.

Küçük bir çocuk pastaneye gidiyor, içeri giriyor, garson bayana soruyor,
Dondurma kaç para? Garson bayan, 'sade istersen 5 sent, karışık meyveli istersen 10 sent' diyor. Çocuk teşekkür edip, cebindeki parasını kontrol ettikten sonra, garsona 'Bana bir tane sade dondurma verir misiniz?' diyor.
Garson hemen getiriyor sade dondurmayı çocuğun masasına. Çocuk dondurmayı yiyor ve kalkıyor, garson bayana teşekkür edip çıkıyor pastaneden. Garson bayan çocuğun tabağını almaya gittiğinde birde bakıyor ki küçük çocuk kendisine
5 sent bahşiş bırakmış, çok duygulanıyor garson bayan. Arkasından koşuyor kapıya, teşekkür etmek için ama çocuk çoktan gitmiş bile.


Yani, farkındalık böyle birşey işte. İnsanları kim ve ne olursa olsun farkedebilmektir, farkındalık.
Sevgiyle kalın arkadaşlarım.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...