Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Çocuk ve televizyon

Merhabalar,

11 yaşındaki oğlum televizyon seyretmeyi çok seviyor. Bizde aile olarak onun yaşına uygun programları seyretmesini izin veriyoruz. Fakat televizyonlarda maalesef sihirli, ayakları olmayan, korku dolu tipler kapsayan ve çocuk dizileri olduğu düşünülen programlar yayınlanmaktadır.

Buradan tüm Anne-Babalara çağrı yapmak istiyorum.

RTÜK'den Çocuk ruh sağlığını ve psikolojisin bozan çocuk dizilerinin yayından kaldırılmasını rica ediyorum. Reyting ugruna yapılan bu diziler çevremizdeki diğer çocukları ve tabi bizim oğlumuzu da çok fazla cezbetmek ve ısrarla ısrarla seyretmeye çalışmaktadırlar. Ben kendi adıma bunu çocuğuma uygulamaya çalışıyorum.

Fakat çalışan anneler (17 yıl çalışmış bir anne olarak) bu sorunlarla başetmelerinin daha zor olduğu düşüncesindeyim.

Çocukların ruh sağlığı açısından RTUK yetkililerinin bu konuya ele alıp önem vermesini rica ediyorum.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 3
: 409
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1972 yılı Kemalpaşa-İZMİR doğumluyum. 11 yaşında ilkokul 4. sınıf öğrencisi oğlum var. 17 yıllık iş ..