Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '07

 
Kategori
Aile
 

Çocuk ve yaşlı psikolojisi

Çocuk ve yaşlı psikolojisi
 

İnsanlar yaşlandıkça çocuklaşır denir. Bu ne kadar doğru veya her yaşlı için durum aynı mı bilemiyorum. Bu konuda bulduğum bütün yazıları okumaya çalışırdım. Şimdi bu konunun tam ortasındayım. 2 yıldır babamın rahatsızlığı dolayısı ile onlarla her an birlikteydim. 3 ay önce babamı kaybettim. 81 yaşındaydı. Şimdi 57 yıllık birlikteliğin ardından eşini kaybetmiş annem ile birlikteyim. Onu çok iyi anlamaya çalışıyorum. Bu arada hayatımda bambaşka bir değişiklik oldu. 3 tane torun sahibi oldum. En büyüğü 3 ikincisi 2 ve en küçüğü 1 yaşında. En büyük zevkim hiç bıkmadan saatlerce onları izlemek. İşte bir yanda yaşlılar diğer yanda torunlar. Şimdi insanların yaşlandıkça çocuklaştığını çok net görebiliyorum.

Ama inanın o kadar güzel çocuklaşıyorlar ki anlatamam.

Bütün büyüklerimin ellerinden öpüyorum. İyi ki varsınız.

Saygılarımla

CANAN SÜLO

Resim kaynak: Virginia Universitesi

 
Toplam blog
: 2
: 1058
Kayıt tarihi
: 26.10.07
 
 

Çocuk gelişimi ve eğitimi konusunda eğitim aldım. Bir süre reklam spikerliği yaptıktan sonra ilk kız..