Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Çocukça

Çocukça
 

Çocuk


Bırak bir gün daha eksilsin ne çıkar?
Hatta yaşanmamış olsaydı dediğimiz günlerimiz var
Yıllarımızı alıp götüren... 
Eksik olsaydı, 
Olmasaydı. 
Ve olgunlaştırmasaydı hiç bir acı beni
“İyi ki yaşandı, böyle olması gerekiyormuş” gibi teselli cümleleri girmeseydi hayatıma
Çocuk kalsaydım ben hep 
Herkes büyüse 
Olgunlaşsa 
Hissetse hayatı iliklerine kadar
Ve öğrense tüm şeytanlıkları
Ben şaşırmakla yetinseydim her şeye... 
Ne yemek yeseydim lüks sofralarda 
Ne de hesap ödeme derdim olsaydı. 
Sizi mutlu eden hiç bir şey beni mutlu etmeseydi. 
Etmiyordu aslında. 
Etmeyecek de! 
M'S
 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..