Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

14 Kasım '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Çocukken

Çocukken
 

Çocukken sokaklarda oynardik. Fotograftaki gibi. Ben alti yasinda olsam; kardeslerim uc ve bir yasindalar. Fotografdaki cocuk belki de uc yasindadir... Belki de alti? Ac buyuyen cocuk yasini pek belli etmezde!...

Ben Gokcebostanin sokaklarinda b.kumuzla oynadigimizi cok rahat bilirim. Evde bebek yasta cocuk cok olunca; bir yas buyugun bile kiymeti harbiyesi az oluyor!...

Anam; icine demirler sokarak benim kucugumu dusurmek istemis. Olmamis. Bir sonraki icin de doktora gitmis. Kurtaja. Doktor yokmus...

Neyse.

Ben o gunleri cok ozlerim. Ama; cocukluk iste. Ozledigimiz 'o gunler' degil belki, cocuklugumuz...

Bir 'neyse' daha...

Diyorum ki; Sivasin Gokcebostan mahallesinde veya Anadolunun baska bir kosesinde; benim yasitlarimin cocuklari, pardon torunlari, hala bu sartlarda oynuyorlarsa...? vay halimize!

Vay halinize!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..