Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çocuklar ağlıyordu

Çocuklar ağlıyordu
 

Bugün arkadaşımla birlikte davetli olduğumuz Çocuk Tekstil Fuar'ını gezdik..

İlgi oldukca azdı..

Çocuk Giyim Sektöründe yeni oluşum içinde olduğum için "by mehmet önkibar" marka adı altındaki üretim kapasitem'in henüz yetersizliğim nedeniyle Fuar çalışmalarına katılamadım..

Ziyaret katılımın çoğunluğu anneler ve çocukları olduğunu gözlemledim..

Bol bol çocuk ve bebek sevdim..

Yanak makasladım bazılarından..

Bir firma'nın stand önündeki şişme ördek palyaçosu çocukların ilgi odağı olmuştu..

Palyaço'yu gerçek sanan çocukların sevinçleri görülmeye değerdi.

Dakikalarca durdum onları izledim..

Sarı renkli şişme ördek palyaço'ya sarılmış çocukların resimlerini çekiyorlardı anneleri..

Bazıları ağlıyordu resim çekilemedik diye..

Ağlarken de güzel bu çocuklar..

Çocuklar çiçektir..

Çocuklar hayattır..

Hayat güzeldir..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..