Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '17

 
Kategori
TV Programları
 

Çocuklar Duymasın Seyirciyi Ağlattı!

Çocuklar Duymasın Seyirciyi Ağlattı!
 

Bir komedi dizisi ağlatır mı?

Evet, traji komikse hem güldürür, hem ağlatır, ama bahsi edilen dizi Çocuklar Duymasın olunca bu biraz zor.

Çocuklar Duymasın düşündürebilir ama ağlatmaz, bir fiske savurabilir beynimize ve körelmiş duygularımıza ama ağlatmaz. Oysa bu sefer ağlattı! Hem de planlamadan bir ağlayıştı bu, hem de hiç planda yoktu bu gözyaşının….

Vatan Şaşmaz’ın ölümünden üzerinden 15 gün geçmiş ve son oynadığı bölüm ile karşımızda dipdiri, capcanlı duruyordu. Gülüşü, gülerken samimi gülüşünün arkasına saklanan çizgiye dönüşen gözleri, kendinden güvenli jestleri ve mimikleri ile benim salonumun ortasında duruyordu. Hiç fark etmemiştim beynimin her köşesine bu kadar hakim olduğunu. Vatan Şaşmaz, bize o kadar hakim olacak jest ve mimiklere sahipti ki beynimizi ele geçirmişti. Siz de öyle hissetmediniz mi?  

Oysa ne trajik bir ölüm haberiydi o öyle! O günü tarih unutmayacak ve yıllar boyu hatırlara gelip anlatılacak bir ölüm! Pardon bir değil iki ölüm… ama ekranda taptaze görüntüsü ile Vatan Şaşmaz…

İşte bu işin cilvesi de bu, bir şekilde ölümsüz oluyorsunuz.

Vatan Şaşmaz’ın ölüm haberlerinin yavaş yavaş medyadan kaybolup gitmesi gibi olmadı bu bölüm. Sosyal medya sallandı! Acılar, taziyeler, ahlar vahlar ettik topumuz. İnanır mısınız, ben ağladım… hem de hüngür hüngür ağladım, çağladım da durulamadım. O geceye, sisin pusun, dumanın, barut kokusunun arasına karıştım.

Kafam allak-bullak yazdım…

 Vatan Şaşmaz tabiî ki biraz da ölümsüz olmak için şöhret yolunu seçmişti. Tıpkı diğerleri gibi… İnsan şöhret olunca ölümsüz oluyor, üstünden asırlar geçse unutulmuyor. Vatan Şaşmaz da ölümsüz oldu, ama keşke böyle trajik bir ölümsüzlük olmasaydı!

Allah’ın takdirine karışmak haddime düşmez!

Nurlar içinde uyu Vatan Şaşmaz, Allah her ikinizin de taksiratını affetsin!

Hayatta ölümsüzlüğe imza atmanız dileği ile…

Bu konu hakkında daha önce bir keresinde çıldırıp yazmıştım, meraklısı okuyabilir:

http://blog.milliyet.com.tr/vatan-sasmaz-katil---filiz-aker-cehennemde--yuh-olsun-bize-/Blog/?BlogNo=568378

http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari/?ref=aymt_homepage_panel

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..