Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Çocuklarım var benim

Çocuklarım var benim
 

internetten alıntıdır.


LYS sonuçları açıklandı. 

Bu kez sevinçten ağlıyorum bugün. Sevinçten ve yaşadığım mutluluktan. 

ÇOCUKLARIM VAR BENİM. Çok değil 600 civarında çocuğum var benim. Evet, yanlış duymadınız! Hatta daha fazla bile. 

Beş yıl süresince, birlikte okuduk. Sınav oldu ağladık, karne aldık sevindik. 

Gün oldu anneleri, teyzeleri, gün oldu en yakın arkadaşları, dert ortakları, gün oldu yaşdaşları olduğum çocuklarım. 

Hayatıma değer katan, yaşam sevincim ve de amacım olan çocuklarım. 

Halen büyük bir kısmı üniversitelerde okuyan ve bugün LYS sonuçları açıklandığında; kazandıkları bölümleri heyecanla ve sevinçle paylaşan çocuklarım. 

Bilseniz! Ne büyük bir sabırsızlıkla bekledim bu anı bir bilseniz? 

Azimli, başarılı ve sevgi dolu çocuklarım. 

Dileğim; bu üniversite hayatında da çok başarılı olursunuz. 

Eğer ki tüy kadar emeğim var ise üzerinizde; ananızın ak sütü gibi helal olsun yavrularım. 

Bana bugün bu sevinci ve mutluluğu yaşattınız ya canım çocuklarım. 

Hayatınız boyunca; yolunuz aydınlık, her daim sağlıklı, başarılı ve mutlu olun CANLARIM. 

Ayşen Arslangiray Kura 

19.08.2011/Kuşadası 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..