Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Çocukların dünyası: Ateş!

Çocukların dünyası: Ateş!
 

Çocukların dünyasından bir kare.


Girdim sandım o dünyaya. (Girilemez!)

Bir anlık yanılgıydı. En azından çok yaklaşmıştım. O adımı atabilseydim. (Atılamaz.)

Büyüdükten sonra bir daha asla o dünyaya giremezsin. (Yaşın tutmaz.)

Çocukların dünyası, ah o ateş!..

Şiirler, öyküler, romanlar; okursun ama anlayamazsın. Haline güler çocuklar. Ah onlar gibi gülebilseydim....(Bilyelerini say.)

Müzik dinliyorum....

Güya çocuklar gibi oynuyorum. Sırıtıyorum. Aldırmıyorlar. Müziğin içinde, o merkezde bir o yana, bir bu yana....

Sen....bir zamanlar o dünyada....sen....

Çocukluğumun dünyası....

Sesler, daha net duymaya çalışıyorum. Renk vermiyorlar. Ben boyamak istiyorum. Tutturamıyorum.

Çocukların dünyası, ha evet, gerçek;

benim dünyam, farkındayım ve o parkta, hayal.

Görüyorum. Gerçekten görüyorum! Nefesimde çocukların o koşuşturması; ateş!...

1. Not: Çocukların dünyası; onlardan biri, sen, senin yanındaydım, aramızdaki o çizgi....inatla kırmızıya boyuyordun...

2. Not:

Çocukların dünyası

çok oyunlu,

ateşli,

uzatma

yazarsın,

o zorunlulukta

kalırsın.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..