Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '15

     
    Kategori
    Kişisel Gelişim
     

    Çocuklarınız mutsuz birer patron olmaktansa, bırakın mutlu bir çalışan olsun...

    Çocuklarınız mutsuz birer patron olmaktansa, bırakın mutlu bir çalışan olsun...
     

    Kafesten çıkınca değil , kafesi içimizden çıkarınca özgürleşiriz ...


    Geçen onca yılın arkasından sonunda hayatta ne olmak istediğimin farkına varmıştım . ''MUTLU ''
     
    Evet sadece mutlu olmak istiyordum , omzumda saçma yükler olmadan, başkalarını değil sadece kendimi tatmin etmek istiyordum . 
          
    Üniversiteden mezun olmuştum, artık ailemi, akrabalarımı, arkadaşlarımı tatmin etme zamanım gelmişti. Prestijli bir iş bulup, insanların biran önce benle övünmesini sağlamak zorundaydım. Ne de olsa bunun için yaşamıyor muyduk, ailemize layık birer evlat olmak için... İyi de ben zaten iyi bir insan olarak onlara layık olmamış mıydım? Neyse... İsteklerimi, arzularım, heveslerimi yutkunup acilen hayırlı bir evlat olmam lazımdı. Hemen iş başvurularına başladım. Ne iş mi yapacaktım, ne önemi vardı ki, tatminkar olması yeterdi. Sosyal paylaşım sitelerinde, karşılıklı sosyal paylaşımların çok olduğu ortamlarda  gururla paylaşabileceğim bir iş olması lazımdı. Sonra ömrümün sonuna kadar çalışmam lazımdı, hep 40 lı yaşlara gelip güneyde kendime ufak bir kafe açma hayali kurarak, hemde bu hayalin gerçekte çoğu insanın gerçekleştiremeden mutsuz birer insan olarak öldüğünü bile bile ... 
        
    Oysa ben farklıydım, ne kazanacağım çok para mutlu edebilirdi beni, ne de herkesin saygı duyduğu (sadece mevkiye duyulan zoraki ve bir hayli yapmacık bir saygı) prestijli bir mevki,   benim hayallerim vardı hep, kimseyle paylaşamadığım hayallerim, içinden çıkmak istemediğim hayallerim, mutlu olduğum hayallerim vardı. Onların peşinden koşmam lazımdı. Benim mutlu olmam lazımdı...
       
    Bırakın çocuklarınız istediği işi yapsın, hangi konuda yetenekliyse o konuya yönlendirin, kararlarına saygı duyun, meslek seçerken aile baskısını omuzlarında hissetmesin. Ömrünün sonuna kadar sevmediği bir işte sırf statü kazanmak için çalışmasın. Mutsuz bir patron olmaktansa, bırakın mutlu bir çalışan olsun ...
     
    Gece Gündüz Alanya
     
    Toplam blog
    : 1
    : 152
    Kayıt tarihi
    : 14.03.15
     
     

    Sadece Kültür ... Sadece Sanat ... ..