Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '08

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Çocuklarla...

Çocuklarla...
 

İki oğlum da ben yanlarındayken birbirlerine takılmadan duramazlar. Kıskançlık diz boyudur zaman zaman. Kedi yavruları gibi didişirler alt alta üst -üste. Bazen tükendiğimi hissederim ancak içimden şükrederim hep iyi ki sağlıklılar ve didişebiliyorlar, izlerken yüreğimin ığıl ığıl rendelendiğini hissetsem de:)) Bir gün evde bunaldıklarını farkettim gelin dedim dışarı çıkıyoruz hadi hava alıcas ve bu iyi gelecek. Büyük oğlum " büyük bir alışveriş merkezine gidelim anne almam gereken şeyler var " dedi ufaklıkda kabul etti bunu. Neyse yola çıktık, arabanın içinde de sürekli bir tepişme laflada olsa hakikaten yüreğim törpüleniyor rendeleniyor gibi hissediyorum o anlarda... Araların da 7 yaş var ama ikisi de alttan almıyor (sanırım bana yapıyorlar)

Sonunda varacağımız yere geldik; ve bir mağazadayız geziyoruz reyonları, ufaklık hiç el tutturmaz oda yanımızda bakınıyor filan derken bir ara büyük oğlum Kağanla dalmışız ufaklık da yanımızda yok!!

Aman Oğuzhan yok oğlum nerde bu çocuk derken bir ateş bastı içime ki yaşamak lazım o anı bir anne olarak. Dedim ki " kağancım sen şu tarafa bak annem, bende bu taraflara" herkes telaşıma karşın tanımadığımız kişilerde aramaya koyuldular. Tam o sırada bir de baktım ki Kağan gayet rahat, aramıyor bile çocuğu, "Annecim baksana şu oğlana nereye kayboldu birimi aldı kaçtı, bak annem organ mafyası kol geziyor " bilmemne aklımda kısa sürede yazdığım tüm senaryoları bir bir saymaya başladım ağladım ağlıcam ama çaresizlikten. Kağan' dan cevap gelmesi uzun sümedi "aman anneee onu kaçıran hemen iade eder meraklanma kim napsın şunu, hatta hazır kaybolmuşken bulmayalım " dediği anda, güleyim mi ağlayım mı bilememişken o şaşkınlıkta bir de karşıdan bize doğru gelen mağazanın 2 güvenlikçisinin yanında bizim muzur takıldı gözüme. Abisinin dediklerini duymuş yine bir çığlık bir kıyamettir koptu o an iki kardeş arasında... Vay sen beni aramadında, vay kaybolmam işinemi geldide, vay annem sanamı kalcak sandında, kaybolmadım oh yaa diye bas bas bağırarak ağlarken, Kağan'ın kahkahalarına iyice uyuz olmuş tepiniyodu hırsından yerlerde... Yok yok anladım bana bunlarla dışarıdada huzur yok:))) Hayırlısyla büyümelerine inşallah... Ömür törpüleri, yürek rendeleri:)

 
Toplam blog
: 4
: 1426
Kayıt tarihi
: 12.12.08
 
 

38 yaşındayım, iki oğlum var 19 -12 yaşlarda. Ev hanımıyım. Büyük oğlum Amerika Newyork' da uluslara..