Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Aile
 

Çocukluğuma döneceğim seninle Kerem!

Ne şanslısın Kerem! Benim gibi dede herkese nasip olmazdı! Bugün geldim yanına uyuyordun koltuğun üzerinde!

"Yahu, bu buradan düşmesin Allah korusun!" Dedim. Duymamışsındır!

" İlahi baba!" Dedi annen. "O daha bebek! Dönemez ki yanına!"

Anla işte ne kadar seni düşündüğümü! Duysaydın belki de gülerdin!

Çok alem adamımdır Kerem! Aslında onu komikliğine söylemiştim! Annenin "ilahi baba" demesi de buna işaret!

Bizde hoşsohbet insanlara derler "ilahi" diye. Allahlık adam demektir! Sıyırmıştır yani!

Biraz daha büyüdüğünde sana ne fıkralar anlatacağım bir bilsen! Hele dün bir tane okudum var ya; ölürsün gülmekten! Hatıralarımı da anlatacağım sana! Neler var neler! Anılarımda hiç cadı yok Kerem! Kötü insanlar yok!

Kırk Haramiler yok! Hepsi melek gibi güzel, temiz namuslu insanlar!

Öbür deden kıskanıyor beni! O da başlamış kitap okumaya! Gülliverin seyahatlerine başlamış duyduğuma göre!

İyi de okuduğunu nasıl anlatacak? Bu yaştan sonra aklında kalır mı? Çok güldüm duyduğumda! Bugün mahsustan

Keloğlan Masalları kitabını unuttum evlerinde! Okusun da insanımızı tanısın dedim.

Bir hatırası bile yok hayatında! Ulan hiç mi ağaçtan düşmez insan! Hiç mi eline keseri vurmaz! Anla işte Kerem!

Öyle bir dedeyle gün mü geçer! Uyutur adamı!

Çikolata alacağım günleri iple çekiyorum Kerem! Yarısı senin yarısı benim! Dayınla da öyle yapardım! Onu

büyütürken ben de kilo almıştım tosunum. Antepfıstıklısı güzel oluyor! Anneannen kızardı!

"Çilolatayı Ertuğrula aldın güya! Çoğunu sen yedin!"Derdi.

Çocukluğumu yaşayacağım seninle tekrar Kerem!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..