Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Anılar
 

Çocukluğumdaki mutluluk

Çocukluğumdaki mutluluk
 

Dün akşam aslında akşam da değil, uykusuz kaldığım her zamanki sabahlardan birini karşılayarak yaşarken kendimi birden çocukluğumda buluverdim. Hani yaşananlar insanın bir film şeridi gibi gözünün önünden geçer ya...

Her karesini ayrı ayrı tekrar yaşayabilmek için neleri feda edebileceğimi düşünürken aslında yaşarken bir çok şeyi feda edip kaybettiğimizi anladım. Şimdi yeni yeni arasıra kuruyemişcilerde gördüğüm horoz şekerleri, mahallemizdeki yufkacı da satılan toz leblebiyi, şimdi ramazan aylarında eski günleri yaşatmak amacıyla satılan macunu anmsadım.

Evet hepsinden hemen hemen günümüzde de var ama eski tadı yok , aynı lezzeti yok.... Alabilmek için annemizin peşinden koştururken, çektiğimiz eziyetin mutluluğa dönüşü yok....

Şimdi lunaparklarda her çeşit eğlendirebilecek araçlar varken, mahallemize gelen, gelmesini dörtgözle beklediğimiz yürüyen dönme dolap ve salıncağın tadı yok....

Eski aşk dolu buram buram sevgi kokan müzik parçalarını düşündüm o zamanlar.... Radyomuz olmasına rağmen ne bir plak ne de bir teybimiz mevcuttu. Halamın üstü pkap altı radyo olan o zamanın en iyi müzikçalarlarından olan belki de şimdiki mp3 ler gibi kıyaslanmasa bile dinlediğim Zeki Müren' ler, Gülden Karaböcek'ler, Tülay Özer'ler hala kulağımda dün gibi çınlıyor. "Nasıl geçti habersiz", "İkimiz bir fidanız" ve daha birçokları gibi.... Hani nerde şimdi belki de bir parmağın sayasını geçmeyecek kadar az olan aklımızda kalan parçalar... Ve eski sevdalar...

Dün akşam sabaha karşı eskiyi aradım. Eski mutluluğumu anladım ki mutluluğum ve sevgim çok eskilerde kalmış. Mutluluğum diye tanımladığım ufak şeylerin, çok gerilerde kaldığını sıyırdığım karelerin anımsadığım parçalarının arasında kaybolduğunu farkettim ve üzüldüm kendi adıma...

Ve hep kendi kendime ne olursa olsun kaybolmasına izin vermeyeceğim sevgime ve mutluluğuma bir daha sıkı sarıldım. Bir daha sıkıca hiç bırakmamacasına kucakladım. Görüyorum ki geçen zaman benim çocuğuma bu kadar ufak mutluluğu bile yaşatmayacak kadar derin uçuruma gidiyor sevgiler küçük mutluluklar...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..