Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çocukluğumdan arta kalan hayallerim...

Zaman yolcusu filminin genç aktörü zamanda habire yolculuk yapıyordu.
 
Uçan arabalardan,zaman da yolculuktan sonra uçan insanların hayalini kurduğum o yıllarda hesaplarıma göre (20 li yaşlarımda) yani 2000 li yıllarda yapacağım Askerlik görevimi uçarak yapmayı planlıyordum smile ifade simgesi .Çünkü o yaşlarda bile hayal edilebilen şeylerin vakti ve zamanı geldiğinde yapılabilirliği düşüncesine inancım tamdı.
 
Taki 2000 li yıllar da Askere gidip kamuflajları giydikten sonra elime G3 piyade tüfeğini alana dek. frown ifade simgesi Tamamen zamanlama hatası smile ifade simgesi
Gerçi şimdi de bu konuda çok büyük bir değişiklik yok ancak hayal kuran bireylerin ve toplumların olmadığı bu zamanda bu tür fantezilerin de çok problem olduğunu da düşünmüyorum açıkçası.
 
Oysa ki bana hep insanoğlunun isteyip de ulaşamadığı şeylere özleminin diğer adı gibi gelmistir "hayal kurmak".Hayali kurulan neler gerçekleşmediki hem.smile ifade simgesi Görürmüyüm görmezmiyim onu bilemem ancak Hayalini kurduğum tüm şeylerin bir an önce gerçekleşmedi adına ümidimi kaybetmeye hiç niyetim yok açıkçası.
 
Ama maalesef özellikle genç dimağlarda henüz anlam bulamasa da "Hayal Kurmak", ben kendi adıma Hayal kurmaya hep devam edeceğim.Çünkü biliyorum kiv bu Dünya da hayal edilen ve gerçekleşen sayısız şey gibi vakti ve zamani geldiğinde benim de hayallerim gerçekleşecek Allah ın izni ile.
 
Bu aralar Nelerimi Hayal Ediyorum...
 
Yaşanılası bir dünyayı,hayal ediyorum sonra açlık ve susuzluktan ölenler aklıma gelip sefaletin olmadığıni hayal ediyorum. 
 
Savaşlar geliyor aklıma Barışın huzurun mutluluğun tüm dünyaya hakim olacağı o günleri hayal ediyorum. Kötülükleri görüp cehennemi, iyiliklerden sonra cenneti hayal ediyorum. İnsanların bu dünyanın çok büyük olduğunu farkına varıp bu toprakların herkese yeteceğini anladıkları ve toprak için birbirlerini öldürmedigi o günleri hayal ediyorum.Ağlayan çocuklar geliyor sonra aklıma,çocukların ağlamadigi mutlu,güleç ve şen şakrak çocuk yüzleri hayal ediyorum.
 
İnsanların dillerini,dinlerini.ırklarını sorgulamdan bu dünyada sadece iyi ve kötü insanların var olduğunu kavrayacak  beyinler hayal ediyorum.Sonra yetimler geliyor aklıma,her yetimin binlerce Anne ve Babasının olduğunu hayal ediyorum.Ve en son hırslarıni,ihtiraslarıni bir tarafa bırakıp bir gün mutlaka öleceğini anlayan insanlar hayal ediyorum... İster hayalperest desinler bana,ister meczup.Olmayanı,olmayacak şeyleri hayal etmek imkansızdır.Hayal edilebiliyorsa gerçekleşebilir diyorum.Haydi hep birlikte hayal kuralım...
 
Toplam blog
: 5
: 69
Kayıt tarihi
: 18.12.15
 
 

24.04.1975 Van-Merkez doğdum. İlk,Orta ve Lise öğrenimini Van da tamamladıktan sonra Lisans Eğiti..