Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '08

 
Kategori
Anılar
 

Çocukluğumu geri verir misiniz?

Çocukluğumu geri verir misiniz?
 

Çocukluğumu geri verir misiniz bana?

Korkuyorum anne,

Uyuyana kadar başımda bekle desem,

Olmaz mı?

Yalvarsam.

Olmaz öyle mi?

* * *

Niye?

Sümüklü böcekler yüzünden mi?

Söz veriyorum,

Üstlerine tuz dökmeyeceğim,

Ne Hami Amca’nın ziline basıp kaçacağım,

Ne de annemle gittiğim misafirlikte şımaracağım.

* * *

Yoksa bisikletimin tekerini günde iki kere patlattığım için mi?

Benim suçum yok ki,

Yoktu köyde bisikletçi,

Mecburen babam tamir ediyordu,

Günde iki kere babama tamir ettirdiğim için mi?

Gönder beni lütfen,

Bisikletime de binmem,

Yeter ki gönder..

* * *

Tamam tamam buldum,

Bruce Lee filmlerinden etkilenip,

Kız kardeşimi dövdüğüm için demi,

Valla izlemeyeceğim onu da.

Sümüklü böceklerden başka,

Kimse şikayetçi değildi ki benden,

Söz veriyorum işte dökmeyeceğim tuz,

Bir kerecik ne olur,

Bir kerecik annemle babamın kucağında,

O fotoğraftaki çocuk olayım.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..