Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Çocukluk halleri

Çocukluk halleri
 

Küçükken, hepimiz büyüdüğümüzde komik gelen şeyler yapmışızdır. Yapmadıysak da düşünmüş ve ya sanmışızdır. Ben kendim, hayal gücü geniş bir çocuk olarak, çok saçma işlere el atmıştım. Bunlardan hatırladıklarımı paylaşmak isytiyorum.

Küçükken "Allah baba" "Ay dede" kavramlarının karışmasından, ben Ay ı Allah zannettim bir dönem. Zira, geceleri siz nereye gitseniz, peşinizden gelir, sizi takip ederdi. Hem güneş yokken yolunuzu da aydınlatırdı.

Bir keresinde de çok yüksekte oturan birinin evine gitmiştik tek hatıladığım balkondan bakınca aşağıdaki evlerin (gecekondu olabilir) çatıları gözüküyordu. Allah ın evine geldik diye düşünmüştüm. Babam Allah ın arkadaşı diye ne çok sevinmiştim. Hala bile bazen rüyama girer. Yine o balkondaymışım da, elimde de oyuncak yarış arabası (nasıl kırdığımı daha sonra anlatacağım)... Bakarım yükseklerden kullara...

Devam eder bu...

Sizin de var ve benimle paylaşırsanız sevinirim...

 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..